Keesokkan harinya.. Sinb bangun dan melihat sehun baring disofa dgn berpeluk tubuh.. Sinb mengambil selimut lalu dimenyelimutkan sehun..
Tiba2 tangan sehun memegang tangan sinb.. Sinb terkejut..
"Kemana kau semalam... Aku menunggumu" sehun berpura2..
"Maaf semalam aku ada urusan.. Maaf buat kau menunggu.." sinb berdiri dihadapan sehun..
Sehun menarik tgn yg dipegngnya.. Membuatkn sinb jatuh kedalam pelukkan sehun.. Sinb terpanah melihat sehun lebih dekat.. Tubuh sasa dan kekar sehun mengoda sinb.. Sinb menelan airliurnya.. Sehun nmpk jelas kalau sinb sedg memandangnya dan mengaguminya..
Sinb mengeleng2.. Membuatkan sehun tersenyum tipis.. Sinb segera bangun.. Namun sehun menahan badan sinb..
"Kau sudah berjanji dgnku untuk menerima apa pun syarat driku.. Dan omma aku ckp kalau aku tanggungjawab kau.. Itu bermakna kau x boleh berjauhan dri aku.. Aku x boleh buat apa2 tanpa bantuan.. Selalu omma aku yg buat segalanya.. " sehun
"Emm baiklah.. Akan aku turuti apa pon yg kau suruh.. Tapi skrang kita kena balik kerumah sewa aku.. X apa kan.. " sinb
"Mm. Boleh.. Nk aku bantu.. " sehun
Sinb senyum melihat muka sehun yg bagi sinb babyface itu..
"Boleh.. Kau bantu aku lipat ini.. " sinb memberi beberapa helai baju..
Sehun pura2 buta smbil melipat baju yg diberi sinb.. Sinb memandang ke arah sehun yg melipat baju.. Sinb ketawa melihat sehun lipat baju cara yg salah.. Sinb menghampiri sehun...
"Bukan macam itu.. Mcm ini.." Sinb
Sinb memeluk bahu sehun kedua tangannya membantu kedua tangan sehun.. Muka sinb betul sebelah muka sehun..
Deg..
Jantung mereka berdegup dgn kencang.. Sinb melirik sehun yg memandang kedpan.. Sinb terpanah dgn sisi tepi muka sehun yg unik.. Sinb kembali mengeleng.. Sehun dpt melihat sebab dihadapan mereka ada cermin hias.. Sehun tersenyum tipis melihat sinb dri situ.. Sinb x mengetahui..
Sinb melepaskan dn membantu sehun.. Tiba2 pintu bilik dibuka dgn kuat..
"Noona" hyunjin rupanya.
"Emm.. Knp" sinb sibuk dgn beg pakaiannya..
"Knp dgn muka noona." hyunjin.. Sinb menutup mulut hyunjin.
Hyunjin menolak tangan sinb..
"Noona nk pergi mna?? " hyunjin
"Balik kerumah noona la.. " sinb berbohong..
"Noona mana ada rumah selain rumah nie.. Tuh dri kecil kita membesar disini.. Bahkan beli rumah lain ju.... " hyunjin terpotong sinb memijak kakinya..
YOU ARE READING
♥Sinb Story♥
FanficSinb with the boys.. ~Random~ Ff kali nie sinb dgn banyak namja lain.. Saja author buat.. Anggap mcm cerita pendek gitu~~~ ~~~~~~~ Hwang sinb ~~~~~~~