pejuangan cinta

19 2 0
                                    

Kini sinb berdiri dihadapan pintu pagar rumah jungkook..  Sinb melutut dihadapan pintu..  Hujan pon mulai turun membasahi badan sinb..

Jungkook hanya memerhati dri dlam x dak niat untuk menghalang

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Jungkook hanya memerhati dri dlam x dak niat untuk menghalang.. Jungkook nk tngok sejauh mana sinb bertahan.. 

Sudah 3 jam sinb dibasahi hujan..  Kakinya mula kebas..  Sinb menumbuk2 kakinya..  Badan sinb kedinginan.. Sinb memeluk tubuhnya..  Berharap jungkook dtg..  Namun xdak tanda2 kalau jungkook akan keluar.. 

Jungkook masih memerhati sinb.. Kedua orangtua sinb memohon pada jungkook untuk menghalang sinb..  Tapi jungkook tetap dgn keputusannya.

Orng tua sinb??

Ya.. Jungkook bukan la kejam..  Dia cuma nk bagi pengajaran pada sinb.  Mcm mna kehilangan orng tersayang.. Jungkook sengaja membawa keluarga sinb duduk dgnnya dan berlakon seperti dlm video itu.. Hnya untuk menyakiti sinb. Jungkook hanya berdendam dgn sinb bukn kluarganya..  Mula hyunjin x mahu.. Tapi kluarga sinb dlm kesusahan..  Sejak sinb masuk dlm penjara..  Kluarga sinb terus jatuh..  Semua aset kekayaan kluarga sinb dirampas oleh keluarga iu.. Mereka meminta ganti rugi kematian iu..  Keluarga sinb mati akal dan membri kekayaan mereka kpd kluarga iu.. Itu mmbuatkan hyunjin terima apa yg jungkook mahukan.. Asalkan kluarganya x hidup susah seperti pengemis..

Setelah berjam2 sinb melutut.. Akhirnya badannya x dpt menampung lagi.. Hingga sinb rebah disitu..  Jungkook yg melihat memanggil beberapa orng untuk membawa sinb ke hospital.. Namun jungkook x mengikuti.. 

Hyunjin nk bertemu dgn sinb.. Tapi orngtuanya melarang takut kalau jungkook apa2kn sinb lebih lagi.. Hyunjin hanya pasrah.. 

Keesokkan harinya sinb sedar seluruh badannya terasa sakit.. Sinb bangun dri katil hospital.. Lalu dtg seorang nurse.. 

"Miss hwang sinb..  Dah sedar??." lembut nurse itu

"Ye..  Saya kat mna?" sinb..

"Mesti la dihospital.. Xkn mall pulk." lawak nurse itu.

"Bukan maksud saya bukan sepatutnya saya di.... " sinb terpotong bila seseorang masuk.. 

"Ohw dh sedar rupanya.." jungkook dingin.. 

Nurse itu hanya senyum ke arah jungkook.. Nurse itu nk mula periksa sinb..  Nman ditahan jungkook

"X payah periksa dia.. Dia yg cri penyakit.. Siapa suruh.." jungkook menatap sinb sinis.. 

Sinb hnya menunduk..

"Tapi ini kerja saya" nurse lembut.. 

"Apa kau masih nk kerja disini?? " jungkook datar.. Matanya masih kearah sinb yg menunduk.. 

"Maksud tuan?? " nurse itu.

"Aku nk kau keluar sekrang.. Kalau kau masih disini..  Aku akan pastikan kau berhnti sekarang" ugut jungkook

♥Sinb Story♥Where stories live. Discover now