Hwang sinb- pengantin perempuan yg ditinggal dihari penikahan.. Cantik, baik, lemah lembut..
Oh sehun- pengantin ganti.. Hensem, tegas, tegap, pura2 buat dpn sinb.. Mempunyai wanita simpanan blkng sinb..
Park woojin- pengantin lelaki yg lari.. X mencintai langsung.. Hanya nk harta sinb saja..
Im nayeon- wanita simpanan sehun.. Kekasih sehun yg paling sehun cintai.. Membenci sinb..
_______________________________________
Dewan hotel dipenuhi dgn ramai tetamu yg menunggu kehadiran pasangan pengantin.. Begitu jugk didlm bilik hotel yg sdg bergelak ketawa kerana hari ini hari bahagianya..Namanya ialah hwang sinb pengantin wanita yg cantik dan anggun.. Sinb dikelilingi kawan2 iaitu eunha, umji, yerin eunseo, chorong dan naeun..
Mereka bergelak ketawa dan sedang seronok bercerita.. Sinb dh siap berdandan mereka mengagumi kecantik sinb yg jatuh dri ommanya iaitu hwang jessica..
Selang beberapa minit hyunjin adik kepada sinb dtg masuk kedlm bilik yg sinb berada.. Dgn temengah2..hyunjin mengatakan..
"Woo.. Woojin.. Woojin larikan diri.." hyunjin..
"Mwo!!" terbungkum mulut sinb..
"Dia bagi ini dkt depan tadi.. Terus pergi tanpa menemui kedua orngtuanya dan orngtua kita untuk minta maaf.. " hyunjin memberikan satu sampul surat dn kotak kecil berwarna merah...
Sinb melihat sepasang cincin terhias cantik didlm kotak itu.. Sinb kembali menutup kotak itu lalu membuka smpul surat itu dan membacanya..
Sinb.. Maafkan jujur selama ini aku x mencintai kau langsung bahkan perkahwinan ini aku x pernah inginkan.. Ini semua perintah dri kedua orngtua aku.. Mereka nk kita kawin sbb urusan bisnis mereka... Dan mereka jugk mengetahui kalau kau tergila2 dkt aku sbb tu mereka nk mengunakan kau untuk keuntungan mereka.. Sepatutnya aku x perlu minta maaf sbb aku x salah disini.. Kau yg beriya nk kahwin dgn aku.. Aku x pon.. Btw.. Thankyou untuk keretanya.. Aku terima hadiah perkahwinan kita.. Ehh.. Bukan perkahwinan.. Tapi perpisahan.. Mulai sekarang jgn mencri aku atau menghubungi aku.. Sbb skrang aku dh bahagia dgn kekasih yg aku cintai bukan kau.. Selamat tinggal hwang sinb tersedih didunia..
Yang benar
Park woojin
Terhensem diduniaSinb mengoyak surat itu.. Sinb menahan amarahnya.. Hyunjin tahu kalau sinb marah.. Sinb akan melakukan hal tanpa berfikir panjang..
Tiba ada seseorang dtg..
"Mcm mna nie.. Dkt luar dh riuh tntg penikahan yg gagal ini.." yeoja itu dikenali sebagai irene..
YOU ARE READING
♥Sinb Story♥
FanfictionSinb with the boys.. ~Random~ Ff kali nie sinb dgn banyak namja lain.. Saja author buat.. Anggap mcm cerita pendek gitu~~~ ~~~~~~~ Hwang sinb ~~~~~~~