Sinb kembali menangis memeluk kawan2nya..
"Guys.. Aku ingat.. Aku nk rehat buat beberapa hari.. Tolong bagitau tuan dan puan do dan anaknya.." sinb..
"Kau nk pergi mna??.. Kau jgn tinggalkn aku sinb" somi..
"Aniya.. " sinb mengelap airmata somi.
"Kalau kau tinggalkn kami semua.. Siap2 aku bunuh kau" naeun smbil gelak..
"Aku cri kau smpai lubang cacing" eunseo..
"Aku.. Aku pon cri kau jugk.. Aku dh x dak ayat.. " yerin..
"Sama" eunha muncungkan mulut.. Xiumin yg dkt dgn eunha menarik lembut bibir eunha.. Eunha terkejut.. Pipinya merah..
Semua ketawa disitu..
"Aku teman kau sinb.. Biar kali nie aku yg jaga kau.. Dulu kan kau selalu lindungi aku.." chani...
"Kau nk lindungi aku.. Emm.. Naty aku yg kena lindungi kau.. " sinb..
"Ani.. Aku dh belajar berlawan dh.. So aku boleh jaga kau. " chani berlagak.
"Ingat sapa sifu kau" baekhyun
"Mestila ingat.. " chani garu tngkaknya yg x gatal
"Sapa?? " sinb nk tahu.
"Sehun hyung dgn xiumin hyung" chani...
"Ohw.. Okay la.. Nnty aku test kau yer.." sinb...
"Okay.. So aku pun akan minta cuti jugk.. Supaya aku jaga kau.." chani..
"Nde.. Chanchan" sinb chani dh muncungkan mulut x terima..
"Dah jgn muncung sgt.. Kalau eunha yg buat x pa jugk.. Comel.. Nie kau yg buat geli pulk aku tngok" xiumin...
Semua gelak.. Gembira melihat sinb tersenyum..
Hari2 sinb sekarang semakin bahagia.. Dia selalu dgn chani.. Mereka selalu bersenam ditaman dkt rumah sinb.. Mereka duduk dibangku taman..
"Bi!.. " chani
"Emm... " sinb melihat chani..
"Bi.. Aku jujur kat kau boleh.." chani..
"Waeyo? " sinb
"Aku.. Aku.." chani.. Chani menarik nafas panjang.. Dn melfazknnya.
"Sinb.. Sebenarnya aku suka dkt kau.. Aku nk lindungi kau.. Aku terlalu sygkan kau.. Kau bagi aku peluang boleh? " chani mnundukkn kpala takut sinb marah padanya.
"Sejak bila kau suka aku..?? " sinb.
"Sejak kita sekolah lagi.. Walaupun kau selalu marah aku sbb biarkan mereka buli aku.. Tapi aku suka.. Sbb kau pasti lindungi aku dan ada sentiasa dgn aku.. " chani..
Sinb tersenyum manis..
"Aku boleh bagi kau peluang.. Sbb kau baik dgn aku.. Perhatian dgn aku.. Gomawo jaga aku selama beberapa hari ini.. Buat aku tersenyum bahagia.. Aku gembira chani.. Tiada lagi untuk aku stress.. Aku dah tenang.. Gomawo.." sinb..
Chani memeluk sinb erat.. Mereka kembali berjlan2 smbil berpegangan tangan.. Ada mata yg memerhati mereka.. Salah satu ialah d.o yg x sengaja nampak mereka.. Dan satu lgi dari kumpulan mafia iaitu jackson..
Keesokkan harinya sinb kembali kerja.. Sinb dtg bersama dgn chani.. Berpegangan tgn.. D.o yg baru turun dri kereta melihat sinb dn chani. D.o sedikit sakit dihatinya..
Sejak dri kejadian sinb dihospital.. Omma appa tunaikan janji.. D.o pon harus tunaikan janji.. Jgn ganggu sinb.. D.o pun sekarang semkin rengang dgn yeri..kerana pernah melihat yeri bersama seorang namja. Tapi d.o x pernah menanyakan.. Cuma menghindari dri yeri saja..
YOU ARE READING
♥Sinb Story♥
FanficSinb with the boys.. ~Random~ Ff kali nie sinb dgn banyak namja lain.. Saja author buat.. Anggap mcm cerita pendek gitu~~~ ~~~~~~~ Hwang sinb ~~~~~~~