Kini dah 1 minggu daniel x menjemput sinb balik.. Sinb sedikit risau takut2 daniel nnty kepenatan.. Atau lelah.. Sinb selalu memasak makanan khasiat untuk daniel.. x mahu daniel jatuh sakit.. Daniel pun sekarang x bersweet2 dgn sinb..
Sinb ada rasa lain sedikit dkt daniel tapi sinb biarkan x mahu berfikiran negetif kat suaminya.. Hari2 sinb balik dgn gfriend.. Gfriend ada bertanya pada sinb.. Tapi sinb pon x tahu knp.. Pernah sekali sinb tunggu daniel balik.. Tapi daniel balik pukul 12 mlm.. Sinb risau.. Sinb jugk menasihati daniel jgn terlalu kuat bekerja smpai kna kerja lewat malam mcmtu.. Daniel jugk menyuruh sinb.. Jgn menunggunya.. Jika dia x menjemput sinb.. Keran daniel mmg akan blik lambat...
Sinb pon memahami.. Mungkin daniel mmg nk tepati janji.. Sbb tu nk kerja kuat untuk stabilkan kerjannya.. Tapi rasa risau itu selalu ada.. Sinb pon jarang makan.. Kalau daniel tiada.. Sinb sellu sakit kepala.. Mual2.. Sakit perut.. Tapi sinb x bagitau daniel.. Badan sinb selalu lemah dan letih..
Hingga satu hari sinb dn gfriend nk pergi ke suatu tempat selepas balik.. Untuk menyambut ulang tahun umji di restoren mewah.. Sinb nk bagitau daniel.. Tapi daniel xangkat telfon.. Sinb pon ikut. Kerana tahu kalau daniel akan balik lambat..
Sinb berpakaian sperti diatas..Gfriend dan bts pon menyambut.. Suga dtg dgn bunga rose dan diberikan kepada umji.. Mereka bahagia dpt berkumpul bersama2 sekian lama.. Sinb rasa seronok.. Sinb jugk menanyakn tntg jungkook dkt v.. V hnya menjawab kalau jungkook x lama lagi akan blik ke korea. Sinb hny mengangguk..
Sinb nk ke toilet.. Belum smpai ditoilet sinb melihat daniel bersama dgn seorang yeoja dan yeoja itu ialah jihyo.. Orng yg rampas jackson dri sinb.. Sinb yg nk tahu kenapa jihyo dgn daniel terus mendekati dn duduk dibangku dibelkang mereka.
"Daniel.. Gomawa bagi aku peluang kedua.. Aku janji.. Aku x akan ulangi lagi apa yg aku buat.. " jihyo memeluk lengan daniel..
Daniel hanya mengangguk..
"Syg.. Sepanjang kita bersama sinb x tahu kan.. Yelah.. Baby takut jugk kalau sinb nnty dpt tahu hbis rancangan kita nk kawin.." jihyo..
Daniel termenung memikirkan sinb..
YOU ARE READING
♥Sinb Story♥
FanficSinb with the boys.. ~Random~ Ff kali nie sinb dgn banyak namja lain.. Saja author buat.. Anggap mcm cerita pendek gitu~~~ ~~~~~~~ Hwang sinb ~~~~~~~