Keesokkan harinya sinb sdg menonton tv cerita harry potter.. Saat sinb sdg tngok tv.. Daniel turun dgn fon ditangan.. Lalu pergi kearah dapur untuk ambil minum.. Tiba2 fon daniel berdering.. Daniel mengangkat..
"Daniel."
"Hah.. Anyeong omma.. Knp call nie?" daniel..
"Ini omma saja nk tanya kamu" omma daniel..
"Ye.. Apa??" daniel..
"Kamu baru putus dgn jihyo ka?? " omma daniel.
"Hah.. Ye.. Betul la tu.. Knp?? " daniel melirik ke arah sinb yg khusuk melihat tv..
"Knp kamu putus dgn dia.. Hbis tu yg kata kamu nk kawin hujung bulan kira x jadi la.. " omma daniel..
Daniel hanya terdiam.. Memikirkan dan mengingati apa yg jihyo lakukan kpdnya..
"Mana omma nk letak muka daniel.. Majlis kamu tinggal beberapa hari ja lagi.. Omma x kira kamu kena cri penganti secepat yg mungkin" omma daniel mendesak..
"Dah ada omma yg pasti lebih cantik dri dia.. Seksi, menarik, menawan yg pasti masih dara.. X macam dia yg dh kena tebuk dgn namja lain.. " daniel.
"Mna kamu tahu kalau jihyo mcm tu?" omma daniel.
"Bukti dh ada dpn mata cuma dia x tnjuk kat omma lagi.. " daniel..
"Emm.. Ya sudahla.. Bila omma nk jumpa dgn yeoja yg kamu katakan itu.. Omma kena test dia dulu nk tngok betul ka dia ada dara lagi.. " omma daniel..
"Boleh omma jgn risau.. " daniel smbil berjalan naik kebilik tanpa menghiraukan sinb yg tengh berfikir2..
Smpai dibilik daniel..
"Nnty malam daniel bawak dia dtg jumpa omma" daniel lalu menutup fonnya dan berbaring santai memikirkan sinb yg cantik dimatanya..
Situasi sinb..
"Emm.. Agaknya sapa yeoja tu ya.. Yg pasti bukan aku.. Aku kan dh x dak dara sbb dh diambik oleh daniel.. Tapi daniel x dak tnda2 nk tanggungjawab pon kat aku.. Arhh!! Kau berharap lebih sinb.. Daniel mana mahu dgn yeoja yg x dak apa2.. Dh la ank yatim.. Orng susah plk tu mana padan dgn namja mcm daniel dh la kaya raya, terkenal, hensem anak presiden pulk tu.. X setaraf sinb! " sinb mengetuk2 kplnya dgn tangannya..
Sinb pon menutup tv malas nk tngok xdak mood.. Sinb naik kebiliknya lalu berbaring diatas katil.. X lama kemudian sinb pon terlelap..
3jam kemudian..
Daniel tersedar lalu melihat jam pukul 5 ptg.. Daniel pon bersiap2 untuk bawak sinb make over sedikit biar ommanya terima..
Selepas siap daniel kebilik sinb.. Dibuka pintu lalu melihat sinb tidur dgn nyenyak. Daniel mengerak sinb.. Nmun sinb x bangun jugk.. Daniel mengangkat sinb ke keretanya lalu dipandu laju ke satu salon kecantikkan.. Sinb tetap x bangun..
YOU ARE READING
♥Sinb Story♥
FanfictionSinb with the boys.. ~Random~ Ff kali nie sinb dgn banyak namja lain.. Saja author buat.. Anggap mcm cerita pendek gitu~~~ ~~~~~~~ Hwang sinb ~~~~~~~