chef hensem

47 2 0
                                    

Hwang sinb- pembantu Lee teuk didapur..  Smbil2 belajar jadi chef..  Cantik..  Ramah..  Baik.. Menyukai lee teuk dri sekolah.. 

Lee teuk-  ketua chef.. atasan sinb..  Selalu buli sinb..  Sbb tau sinb sukakanny dri dulu..  Arrogant..

_______________________________________
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Lee teuk seorang chef yg terkenal dikorea berusia 25 tahun..  Keluarganya sgt kaya raya..  Lee teuk terkenal dgn sikap berdikari,  arrogantnya dan kemahirannya dlm memasak membuatkan semua yeoja gilakannya.

Termasuklah gadis bernama hwang sinb berusia 18 tahun baru habis blajar dan sdg mencari pekerjaan. 
Sinb menyukai lee teuk dri sinb sekolah diusia 11 tahun... Saat itu lee teuk sudah terkenal di tv diusia 18 tahun kerana bakat memasaknya.. 

Kini sinb sedang mencari pekerjaan.. Sinb x sengaja terlanggar seseorang.. 

"Auch.. " sinb terjatuh.. 

Namja itu menghulurkan tangan.. Sinb menyambut tangan orng itu.. 

"Mianhae.. Aku x sengja tadi.. Aku buru2 nk ke tmpat kerja..  Sekali lagi maaf" namja itu...

"Aniya..  Salah saya sbb x tngok jgn.. " sinb.. 

Sinb pon turut kutip kertas yg jatuh tadi..  Namja itu berasa bersalah lalu tolong kutip jugk...

"Nama aku choi minho..  Panggil minho saja.. " minho..

"Saya hwang sinb..  Pnggil sinb" sinb

"Kau sdg cri kerja ka?? "Minho

"Nde.. " sinb.. 

"Kat tempat aku tengh cri cooking assistant..  Itu pon kalau kau mahu... " minho...

"Mahu... Sbb saya memang minat masak..  Ini sijil saya menang pertandingan memasak 3 tahun berturut disekolah... " sinb menunjukan sijilnya..  Minho hanya tersenyumm..

"Kau boleh tunjuk kat mereka..  Aku cuma pekerja kat situ jugk..  Harap kita jdi satu team nnty.. " minho

"Nde..  Gomawo.. Minho-shi.. " sinb.. 

Mereka pon berjlan pergi ke hotel diamond star..

"Kau umur berapa sinb? " minho.. 

"Saya umur 18 tahun." Sinb..

"Baru habis beljar la.. Minat masak sejak bila?? " minho

"Sejak umur 11 tahun..  Saya selalu masa untuk adik2 saya..  Selepas kematian omma appa" sinb.. 

"Jadi kau hanya tinggal dgn adik2 kau la.. " minho.. 

"Nde.." Sinb.

"Okay dh smpai... Aku bawak kau jumpa manager... " minho...

Lalu membawa sinb pergi.. Saat manager interview sinb..  Pintu bilik dibuka.. Dan terpampang seorang namja yg segak bergaya memakai baju chef..

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
♥Sinb Story♥Where stories live. Discover now