mereka didlam berjaya tumpaskan beberapa dan mengikat.. tinggal hanya bilik terakhir yg ada sinb.. mingyu dpt mengesan ada berapa orng dlm bilik itu.. dan dia jgk nmpak kalau sinb dh babak belur dipukul dan ditendang.. jhope yg semakin panas.. dia menendang pintu dan mula la mereka memukul tanpa belas kasihan.. dokyeom yg geram melihat lia, yuna, yeji dan chaeryong pon mendkati mereka. mereka berundur kebelakng kerana takut.. tapi lia bersuara dgn mengatakan kalau dokyeom x gentle nk pukul perempuan.. tapi dokyeomx mahu kalah dia x mengakui kalau mereka perempuan.. sepatutnya perempuan bukan buat perkara bodoh mcm nie.. lalu dia menampar seorng demi seorang lalu mengikat kesmuanya dgn tangan sadonya..
hoshi mengambil kesempat untuk membangunkan sinb dan membuka ikatan ditangan dan kaki sinb.. sinb sedar dan melihat hoshi dihadapannya..
"hoshi.."sinb x percaya
"ya sinb.. kau x papa ka? aku risaukan kau gila.." hoshi
sinb hnya tersenyum.. sbb setiap kali hoshi marah padanya pasti hoshi akan memanggilnya gila..
hoshi memapah sinb.. namun sinb memeluk hoshi.. hoshi pon membalas pelukkan.. tiba2 sinb melihat ada seseorang menyasarkan arah pistol kearah hoshi.. sinb lagi menolak hoshi ketepi.. tembakkan itu terkena diperut sinb.. hoshi terkejut melihat.. jhope yg jugk terkejut.. dia terus memukul kepala namja itu.. hoshi mendaptkan sinb.. hoshi memanggil sinb berkali.. mingyu yg dpat tahu kalau sinb kna tmbakkan terus call ambulans dan polis...ryujin jugk tersedar mendgr bunyi tembakkan lalu memanggil nama sinb.. mingyu memandang kearah ryujin..
"ya..sinb kena tembakkan.." mingyu
"mwo.." ryujin dan eunha bersama..
ryujin dan eunha terus keluar dri kereta.. ryujin nk pergi namun keadaannya.. eunha yg kesian memapah ryujin masuk kedalm.. mingyu memberitahu dino yg dia dh call ambulan dan polis.. hoshi x mahu menunggu dia x mahu kehilangn sinb.. jhope menekan perut sinb dgnbajunya.. hoshi mengangkat sinb ala bridal style dan x lama perawat dtg lalu mengambil sinb dri hoshi dibawa ke ambulans.. hoshi mengikuti masuk kedalm ambulans.. dalm ambulans.. hoshi x lepas pegangan tangan sinb..
smpai dihospital sinb dibawa keruang icu.. semua menunggu dgn keadaan yg x tenang.. ryujin jugk dibawa kedalm untuk dirawat.. setelah berjam2 doktor mengeluarkan peluru ditubuh sinb.. untuk peluru itu x mengenai organ dalam.. sinb kehilangan banyak darah.. darah jenis OB nie susah dapt dan bekalan dihospital jugk x ada buat masa sekrang.. sinb harus ada pendonor darah yg banyak.. doktor memberitahu mereka yg sedang menunggu.. dan bertanya ada sesiapa jenis golongan darah OB.. jhope mengangkat tangan.. kalau darahnya sama dgn sinb.. suga memandang jhope.. jhope mandang suga dgn penuh tanda tanya knp darah suga x sama dgn sinb..
selepas darah jhope dia ambil.. namun darah jhope x cukup untuk sinb.. sinb masih memerlukan darah.. jhope dgn lemah keluar dan menarik kerak baju suga..
"knp darah kau x sma dgn sinb.. bukan kau abg dia.." jhope
"sinb mmg adik aku.. tapi bukan adik kandung.. datuk aku menemukan dia.. datuk aku jugk yg merawat dia dari dia bayi lagi.." suga
"hah.. maksud kau sinb dibuang dri dia bayi.." jhope minta kepastian.. kerana dia x pernah menceritakn tentang adiknya kpda sesiapa pon kecuali ryujin..
"tapi aku dh tahu siapa orgtua sinb.. ini gambar mereka.." suga memberikan sekeping gambar..
"aku jumpa gmbar itu dkt rumah lama mereka.. aku dh cri mereka sebelum nie dirumah lama.. namun mereka x ada.. aku mmg cri sbb sinb perlu kenal kluarga dia.. walaupun dia x kata dia benci keluarganya sbb buang dia.. tapi aku tahu dia nk tahu dimana orngtua dia.. dia ada abg atau kakak ke tak.. dia perlu tahu.. sbb tu aku cri.. tapi aku x jumpa dimana rumah orngtua sinb yg sekarang.. " suga..
YOU ARE READING
♥Sinb Story♥
FanficSinb with the boys.. ~Random~ Ff kali nie sinb dgn banyak namja lain.. Saja author buat.. Anggap mcm cerita pendek gitu~~~ ~~~~~~~ Hwang sinb ~~~~~~~