mr. arrogant i hate you

36 2 0
                                    

Nayeon menolak kuat badan d.o lalu berlari masuk biliknya dan mengunci. 
D.o yg marah memukul dinding disitu.. Tiba2 d.o pergi ke bilik nayeon nk pujuk nayeon.. Sbb d.o berasa bersalah kepada nayeon..

Nayeon didalam bilik melihat tmpat ubat yg ada didalm biliknya... Nayeon ingin mati saat itu.. Dia mencuba buka tapi x boleh.. Lalu dia menumbuk kaca itu lalu mengambil beberapa botol dan melihat.. Dan ambil satu botol lalu memakannya.. D.o yg diluar mendngar bunyi pecahan kaca lalu menendang pintu bilik nayeon..

Dan melihat nayeon sudah pun memakannya.. Lalu dibawak nayeon ke bilik mandi.. Dan menjolok tekak nayeon supaya nayeon memuntahkannya kembali.. Dan hasilnya berjaya.. Nayeon memuntahkannya kembali..

Nayeon yg geram melihat d.o mengambil kembali botol ubat ditangan.. Tapi tangan d.o lagi pantas mengambil lalu dibuang ke dalam jamban duduk itu dan flash..

Nayeon yg melihat tindakan d.o lalu menangis.. Dan memarahi d.o.. D.o yg kesal dgn dgn tindakan nayeon lalu menarik nayeon ke pili air hujan lalu dibukanya dan dihalakan ke arah nayeon.. Nayeon x henti2 menangis..

D.o yg sakit hati melihat nayeon begitu lalu pergi dri bilik nayeon.. Nayeon menangis.. Kemudian pergi tukar baju yg basah.. Badan nayeon kedinginan.. Nayeon mendapat idea.. Dia mengambil remote aircon lalu dia pasang kadar paling tinggi sehingga bilik itu sejuk..

D.o masih risau kalau nayeon buat perkara bodoh lagi.. Lalu dia peegi kebilik nayeon.. Senyap sunyi saja bilik nayeon.. Perasaannya x enak.. Lalu dibukaknya pintu dan melihat nayeon terlentang dilantai dgn tangn berdarah.. Keadaan bilik jugk sgt sejuk..

D.o mengmbil remote lalu menutupnya.. D.o mengangkat nayeon ke biliknya.. Lalu membalut badan nayeon dgn selimut tebal.. Dia x mahu nayeon knp2.  Lalu dia merawat luka ditangan nayeon..

'Knp kau buat mcm nie..  Apa aku terlampau menyakiti kau nayeon smpai kau buat mcm nie..  Aku hanya nk kau tahu aku kecewa saja dgn kau.. X terdetik kat hati aku nk sakiti kau smpai mcm nie..  Aku buat semua nie sbb aku cintakan kau dri awal perkenalan kita..' d.o dlm hati.. Lalu baring sebelah nayeon dan memeluk erat tubuh kecil nayeon..

.
.
.
.
..
.
.

Sejak dri hari tu nayeon betul2 sperti mayat hidup..  Dia langsung x makan x minum..  Berkali2 d.o suap tapi nayeon menolak kuat tangan d.o.

Saat ini.. D.o nk tebus kesalahannya.. Dialah tokoh utama yg membuatkan nayeon menderita saat ini..

Tiada lagi senyuman dibibir nayeon.. Hanya bibir pucat lesu.. Smpai d.o selesa buat kerja dirumah kerana takut nayeon lakukan perkara yg x diingin.. D.o menjaga nayeon siang malam..

"Omma appa.. Yeon rindu.. Yeon nk peluk omma appa daehwi daehwan." nayeon sering sebutkan itu lalu menangis..

Smpai la satu hari.. Nayeon dapt mesej..

📩📩📩📩📩

"Noona.. Daehwi rindu noona jom kita jumpa disuatu tempat.. Club marbel.. Daehwi tunggu noona kat sana.. Sbb nk bagi something kau noona.. Omma appa suruh.. " daehwi..

"Noona dtg segera.. " nayeon terus siap.. Dia x perduli kalau d.o menghalangnya..

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
♥Sinb Story♥Where stories live. Discover now