"Mcm mna oppa boleh tau.. Pasai yerin dan jimin.. Sedangkan yg tau hal nie hnya aku saja.. " sinb dlm hati..
3 hari sudah berlalu... Sekarang sinb dan joongki pergi ke apartement yg omma appanya belikan untuk sinb dan joongki.. Apartement sgt besar dn cantik.. Semua keperluan sudah disediakan..
Sinb berjalan menuju ke biliknya sma sperti joongki.. Selama 3 hari mereka sama berbicara langsung.. Walaupun sinb rindu akan oppanya. Tapi egonya yg menguasai dirinya skrang.. Sama dgn joongki.. Ingin sekali joongki peluk sinb waktu skrang..
Beberapa jam selepas itu... Joongki dan sinb sma2 tgh lapar.. So joongki turun untuk pergi kedapur mencari makanan. Tapi malang tiada satu pon makanan.. Joongki kembali ke ruang tamu.. Dia melihat sinb turun dri tangga.. Joongki hanya memerhati gerak geri sinb.. Sama yg dilakukan joongki tadi...
Sinb berganjak untuk pergi ke bilik.. Tapi tanganya ditarik oleh joongki..
"Jom pergi supermarket.. Beli barang." joongki tegas..
"X nk aku!!.. Malas.. Kau nk pergi.. Kau pergi..!!" sinb.. Menghempas tgn joongki.
Joongki yg geram..
"Okay kalau kau x nak ikut... Jgn salahkan aku kalau kau mati kelaparan.. Sbb aku x kn bagi kau sentuh sikit pon barang atau makanan yg aku beli.. Arachi" joongki mendekatkan kepalanya dan berbisik ke telinga sinb..
Sinb x menjawab.. Dia hanya mengeluh kasar..
"Tunggu sat" sinb.. Terus kebilik mengambil begnya dan hphonenya..
Sinb hanya berpakaian santai..
Joongki yg melihat x berkelip matanya melihat sinb berpakaian mcm tu..Sinb berjalan dihadapan joongki lalu.. Menumbuk perut joongki.. Joongki yg nelihat sinb berkelakuan seperti itu hanya tersenyumm.. Joongki mengikuti sinb dri belkang...
Sinb dan joongki masuk kedalam supermarket.. Ramai namja dn orng yg melihat sinb... Joongki yg tdi jalan dibelakng sinb terus ke tepi sinb lalu mengengam tangan sinb erat..
YOU ARE READING
♥Sinb Story♥
FanfictionSinb with the boys.. ~Random~ Ff kali nie sinb dgn banyak namja lain.. Saja author buat.. Anggap mcm cerita pendek gitu~~~ ~~~~~~~ Hwang sinb ~~~~~~~