Sebelum sampai diairport kereta yg dinaiki sinb dihalang oleh satu kereta mewah.. Sinb yg geram kerana kereta itu x memberi jalan.. Pemandu hanya berdiam diri.. X niat untuk marah kereta didepan..
Sinb turun lalu pergi kearah kereta tersebut dan mengetuk bukannya tingkap yg dibuka tapi pintu yg dibuka.
Sinb berundur kebelakang.. Lalu terpampang wajah kacak jungkook dihadapan sinb. Sinb terkejut lalu mahu melarikan diri.. Tapi tangan jungkook lebih pantas menarik lengan sinb kuat hingga badan mereka bersentuhan..
"Kau nk pergi mna hwang sinb??" jungkook sinis
"Aku.. Aku x pergi mna2" sinb ketakutan melihat mata jungkook menahan amarah..
"Kau nk cuba lari dri aku sinb?? Kau fikir kau boleh?? " jungkook berbisik dan menghidu aroma wangian sinb yg disukainya saat ini..
"Aniya.. Aku.. Aku.. Cuma nk.. Tenangkan diri" sinb
"Tenangkan diri??.. Knp??.. Aku tahu tempat mna yg sesuai untuk kau tenangkan diri." jungkook mendekatkan muka dgn muka sinb yg ketakutan
"Penjara" jungkook tersenyum sinis..
"Ani.. Aku x nk.. Pliss.. Biarkan aku pergi jungkook.. " sinb merayu.
"Kau x takut aku melakukan hal yg paling mengejutkan kau sinb kpd kluarga kau?? " jungkook memegang rahang muka sinb..
"Aku.. Aku.. Aku hanya nk pergi jauh.. Aku x kesah apa yg nk jadi2.. Asalkan aku x kembali ke penjara.." sinb meronta minta dilepaskan.
Pegangan jungkook makin kuat.. Hatinya sakit bila sinb berkata nk pergi jauh..
"Aku xkn biarkan pembunuh mcm kau pergi mcm tu saja.. Kau kn dpat hukuman yg setimpal" jungkook menarik tangan sinb ke dlam keretanya..
Tapi sinb meronta.. Jungkook x ingin melepaskan sinb..
"Lepasla.. Aku nk ambik barang2 aku dgn duit aku.. " sinb..
"Kau.. Ambik saja duit dia.. Dn pergi dri sini" jungkook berkata kepada pemandu itu..
Pemandu itu mengangguk..
"Jungkook.!!.. Itu Barang2 aku.!!" sinb..
"Woojin.. Pergi ambik barang dia.. Lalu buang jauh2.. Aku x nk pembunuh nie pergi.. Sebelum aku puas.. " jungkook melirik ke arah sinb datar..
"Jungkook.. Lepaskan aku jungkook" sinb berkali2 smbil airmatanya jatuh..
Jungkook tetap x melepaskan sinb. Jungkook menarik sinb masuk kedalm kereta..
Sinb menangis sepanjang perjalanan.. Jungkook tetap memegang tngan sinb kuat.. Sesekali jungkook melirik kearah sinb.. Sinb hanya memandang keluar tingkap.. Tatapannya kosong..
Tiba disatu tempat.. Jungkook menarik tngan sinb keluar dri kereta.. Mata sinb terbuka luas.. Mereka berada dihadapan penjara tempat sinb dulu.. Sinb memandang kearah jungkook lalu melutut..
YOU ARE READING
♥Sinb Story♥
FanfictionSinb with the boys.. ~Random~ Ff kali nie sinb dgn banyak namja lain.. Saja author buat.. Anggap mcm cerita pendek gitu~~~ ~~~~~~~ Hwang sinb ~~~~~~~