Satu minggu sudah pun berlalu.. Sinb setiap hari stress dgn perangai d.o dan yeri.. Kadang sakit hati punya pasai sinb slalu lupa makan dan kesihatannya sedikit memburuk.. Omma appa d.o jugk jarang bertemu dgnnya..
Sinb selalu marah2.. Walaupun dpn kawan dan orng lain dia sgt baik dan jaga penampilannya.. Tapi bila dpn d.o sinb bagaikan orng lain.. Kadang jika sinb x dapat kawal emosinya akan berakhir dgn berlwan dgn d.o.. Mereka sama2 kuat...x ada satu pun mengalah.. Jika chani dan rowoon x leraikan boleh jadi sampai esokpun x habis mereka berlawan..
Yeri selalu menghasut d.o tntg sinb.. Sinb kadang jugk bengang dgn yeri.. Tapi apa yg dia boleh buat.. Jika dia melawan nnty hukumannya bertambah.. Bahkan setiap kali yeri panaskan d.o pasti sinb dan d.o akan berakhir dgn berlawan.. Yeri selalu menang jika bersama gn d.o... Sinb geram dgn yeri.. Bukannya cemburu tapi.. Sinb penat harus melawan d.o yg x mahu kalah langsung..
Hari2 sinb disuruh buatkan makanan.. Siapkan pakaian d.o yg berantakan.. Sperti tai, kasut dan rambut.. Kadang d.o selalu menyuruhnya mengikuti d.o kemana pun d.o pergi.. Sinb ingin sekli memaki hamun d.o.. Tapi apakn daya.. Sinb perlu lakukan demi somi dn kawannya.. Sinb sebenarnya penat.. Tenaganya selalu digunakan untuk melayani karenah d.o dan yeri... Berkali exo melarang d.o.. Namun tetap sma saja..
D.o bukanlah sengaja lakukan ini.. Dia mahu sinb membencinya dan menjauhi dri omma appanya.. Dia jugk selalu membuat sinb marah supaya sinb tidak bertemu lagi dgn kluarganya.. D.o mahu yeri yg rapat dgn kluarganya bukan sinb..
Namun tetap yeri x dapat mengambil hati omma appanya.. Kadang d.o jugk merasa kagum dan terpesona dgn sinb.. Dri segi pakaian, sifat sinb yg lain dpn orng lain.. Tapi bukan padanya.. D.o hairan dgn sinb..sinb begitu lain bila dgnnya..
Hingga la hari ini.. Dimana sinb akan terlepas dri hukumannya.. Sinb dtg dgn muka sedikit pucat.. Chani yg dtg berselisih dgn sinb menatap aneh dgn penampilan sinb yg sedikit tidk terurus..
"Sinb!" chani mendekati sinb..
"Emm. Wae?" sinb
"Kau okay?? Knp ari ni aku tngok kau lesu.. Penampilan kau... Berserabut nie??" chani membetulkan rambut sinb..
Sinb sudah terbiasa dgn chani.. Dia dgn chani kawan dri kecil.. So x hirau la kalau chani menyentuhnya.
"Aku okay.. " sinb melentokkan kepalanya dibahu chani..
"Dah jom la masuk.. Nnty lmbt pulk kau bersiap.." chani memeluk bahu sinb..
Sinb hanya mengikuti.. Mereka x tahu kalau ada sepasangn mata memerhati mereka... Org itu ialah d.o
D.o sedikit panas hati melihat chani dan sinb..
'Ish.. Aku knp nie?? Xkn aku dh mula jatuh dlm pesona dia.. X..x.. Aku x boleh suka kat dia.. Kat hati aku hnya ada yeri..' d.o lalu berjalan pergi ke ruangannya.
Sinb kini dh siap dgn rapi.. Lalu dipanggil ke ruang d.o.. Sinb dh terbiasa.. Dia membawa bekal makanan yg selalu dia bawak untuk d.o..
YOU ARE READING
♥Sinb Story♥
FanfictionSinb with the boys.. ~Random~ Ff kali nie sinb dgn banyak namja lain.. Saja author buat.. Anggap mcm cerita pendek gitu~~~ ~~~~~~~ Hwang sinb ~~~~~~~