3 tahun sudah pun berlalu.. Kini tinggal menanti hari.. Menunggu kepulangan joongki.. Sinb sudah x sbar untuk bertemu oppanya..
Hari ini omma dan appanya keluar untuk pergi ke busan.. Sinb hendak ikut tapi omma appanya melarang...
Mereka pergi ke busan untuk nk bisnis berkembang di busan.. Lagipun hari sudah lewat.. Sinb meminta mereka pergi esok.."Omma appa.. Lgipun dh lewat.. Kno x pergi esok pagi ja.. " sinb..
"X boleh sinb.. Esok pagi dh ada melting.. Mmg x sempat la.." appa sinb..
"Kamu jaga diri elok2 ye sayang.. Omma syg kamu.. Omma syg joongki.. Jaga oppa kamu baik2 ye syg.. Kamu perlu tahu kalau omma appa x pernah anggap kamu anak angkat.. Bagi kami kamu putri manis kami.. Kebahagiaan kami.. Kami syg kamu sinb.." omma sinb lalu mencuim kening sinb lama..
Begitu juga appa sinb.. Pelukkan erat dgn hangat itu mengantikan dingin malam ini..
"Sinb jugk syg omma appa joongki oppa" sinb..
Selepas kereta yg dinaiki omma appa sinb hilang dri pandangan baru la sinb masuk ke dalam..
Kem tentera
"Woi.!!! Setiap malam kau perhati gambar tu x boson ke??" xx
"Diam la kau D.O... Aku xkn bosan pandang gambar nie.. Kalau tngok depan2 pon aku x kan bosan.. " joongki..
"Bak sini aku nk tngok??" sehun nama namja yg duduk sebelah joongki..
"Nah.." joongki..
"Wow!! Patut la kau x bosan.. Gadis nie memiliki senyuman yg manis.. Dan cantik orangnya.. Dia sapa??" sehun diangguk oleh d.o
Joongki menghela nafas berat..
"Emm.... Dia a.. A.. Adik angkat aku" joongki..
"Ohw.. Adik angkat kira boleh couple la?? " sehun..
"Mana boleh.. Adik angkat kau sendiri ka.. Atau skali omma dan appa kau?? " d.o
"Sekali omma appa.. Aku dh hidup dgn dia dh hampir 19 tahun.. Semua pasai dia aku tau.." joongki..
"Kau suka kat dia?? " sehun.
"Kalau aku suka pon aku x boleh dgn dia.. Omma appa aku sgt menyayangi dia.. Bahkan sedikit luka pon x boleh kena padanya.. Apalagi kalau aku nk jadikan dia gf atau isteri klau omma aku x pernab berharap kami jdi pasangan melainkan jadi adik abg.." joongki..
"Omma kau jaga dia dri kecil ka??" d.o
"Ya.. Dri kecik smpai besar aku dkt dgn dia.. Smpai kawan skolah aku ckp kami couple.. X sesuai jdi adik abg.." joongki temenung..
"So sinb anak susuan mak kau la kan?? " d.o
"Ye lebih kurang macam tu.. " joongki..
"Kalau mmcm tu.. korang mmg x boleh bersatu la..? Kau tahu x nie salah ada perasaan kat saudara sndiri?? " d.o
"Sbb aku tahu.. Aku cuba menjauh dri sinb. Bahkan tujuan aku dtg kem tentera nie disebabkan sinb.. Aku nk dia lupakn aku dn ada penganti lain.." joongki
"Kau kena ingat.. Yeoja kat dlm dunia nie ramai.. Kau pasti akan dpt yg lebih baik dri sinb.." d.o
"Wei.. Aku taw nie berat untuk kau.. Tapi kau kena tahu.. Korang sedarah.. Aku yakin jika kau jelas kan baik2 kat sinb.. Sinb akan faham.. Lgi plk aku nmkp dia mcm memahami... Wei.. Gambaq ni aku simpan nah" sehun..
"Buat apa??" joongki..
"Ala kau kan masih banyak lagi.. So yg nie bagi kat aku la.. Soalnya.. Senyuman manis dia buat aku jatuh hati" sehun.
YOU ARE READING
♥Sinb Story♥
FanfictionSinb with the boys.. ~Random~ Ff kali nie sinb dgn banyak namja lain.. Saja author buat.. Anggap mcm cerita pendek gitu~~~ ~~~~~~~ Hwang sinb ~~~~~~~