Daniel dh kembali menjadi ketua mafia.. Dan kembali ke perusahaanya.. Jackson sakit hati kerana daniel kembali merampas semuanya dlm masa yg paling singkat.. Termaksud dgn sinb..
Kini jackson merindui sinb. Daniel mencari asistant yg baru kerana yg lama sudah berhenti... Dan yg menjadi asistant barunya ialah eunha..
Eunha sgt seronok dgn keadaan ini.. Eunha bercadang untuk mendaptkan hati daniel.. Dan mengoda daniel supaya daniel jatuh ketangannya..
Daniel hanya biasa saja.. Daniel hanya memandang eunha seprti bekas kekasihnya iaitu sana.. Daniel masih mencintai sana..
Situasi rumah..
Sinb sgt bosan dirumah ingin keluar tapi daniel x bagi kebenaran.. Dan sinb x minta pada daniel.. Ya sinb sgt patut.. Sinb mengikuti jejak jessica yg hanya patuh pada suaminya.. Smpai keluar rumah pon harus meminta kebenaran suami.. Kalau tidak sinb akan dpt dosa sia2 saja..
Sinb menukar2 rancangan tv itu.. Lalu sinb lelah dan pergi kedapur untuk bersihkan rumah.. Sinb jugk mengemas dibahagia belkang rumah dan kawasan hadapn rumah.. Hingga akhir sinb lelah dan tertidur..
Daniel dan eunha sdgn makan tenghari diluar.. Daniel betul2 merasa kalau daniel sedang bersama dgn sana.. Tapi sebnarnya ialah eunha.. Daniel dn eunha penuh dgn gelak ketawa..
Hingga waktu balik.. Daniel mahu menghantar eunha balik.. Dan eunha menyetujuinya.. Sebelum balik mereka berjalan2 dulu..
Sedangkan dirumah.. Sinb baru tersedar dri lenanya.. Sinb melihat jam menunjukkan skrang pukul 7mlm.. Dn sebntar lagi daniel..
Sinb terus ke dapur lalu menyiapkan makan malam untuk daniel.. Selepas siap menghidang semua sinb menunggu diruang tamu.. Namun x kunjung balik.. Jam menunjukkan pkul 9 malam.. Perut sinb dh lapar.. Sinb terus menunggu dan menunggu hingga dia tertidur dimeja makan..
Jam menunjukkan pkul 11 mlm.. Daniel baru balik.. Daniel terus melangkah kebilik.. Tapi langkahnya terhenti saat melihat sinb tidur dimeja makan.. Dgn makan yg banyak diatas meja makan..
Daniel terus ke arah sinb lalu mengerakkan sinb.. Namun sinb x kunjung bangun.. Mungkin terlalu lelah.. Daniel malas nk layan terus berjalan pergi ke biliknya meninggalkan sinb disitu..
Saat sdg tidur.. Tengkak daniel terasa kering.. Kerana daniel lupa minum air sebelum tidur.. Daniel terus turun ke bawah lalu pergi ke arah dapur. Dan melihat sinb masih lagi tertidur disitu..
Daniel meminum air dan kembali mengerakkan sinb.. Tapi hasilnya sama.. Daniel mengalah.. Daniel mengangkat sinb ala bridal style lalu dimasukkan kedalam bilik sinb dan menutup badan sinb dgn selimut.. Daniel menyelak rambut sinb yg menutup muka sinb..
Tiba2 ingatan kembali pada malam kejadian itu.. Daniel yg tadi tersenyum terus mukanya menahan amarah.. Daniel terus ke kluar dn pergi kebiliknya dn melanjutkan tidur..
Keesokkan harinya.. Sinb seperti biasa bangun awal.. Sinb teringat kalau semalam dia tertidur dimeja makan.. Tiba2 sinb tersenyum sendiri memikirkan kalau daniel yg membawanya kesini..
Sinb bersemangat lalu turun untuk menyiapkn sarapan.. Tapi perasaannya hiba melihat makanan yg dibuatnya semalam x diusik langsung..
Sinb berfikir positif.
'Mungkin daniel dh makan kot malm smalam sbb tu dia x makan.. ' sinb dlm hati melegakan perasaannya.
Sinb terus menyiapkan sarapan siap saja.. Sinb terus kebilik daniel lalu menyiapkan pakaian daniel.. Sinb turun untuk menunggu daniel..
Daniel turun dgn membetulkan kancing butang lengan bajunya.. Tali leher dgn x ikat dgn kemas.
Sinb mendekati daniel.. Daniel hanya menatap sinb. Sinb pasrah daniel x memakai pakaian yg sinb sediakan.. Sinb menarik tali leher daniel lau membetulkannya.. Daniel membiarkan.. Saat sinb berginjat sedikit untuk betulkan kolar belkang.. Daniel menolak lengan sinb jauh sedikit drinya.. Aroma wangian sinb menarik daniel.. Tapi daniel harus mengawalnya.. Daniel pon berjalan nk pergi. Tapi tangannya ditarik oleh sinb..
YOU ARE READING
♥Sinb Story♥
FanfictieSinb with the boys.. ~Random~ Ff kali nie sinb dgn banyak namja lain.. Saja author buat.. Anggap mcm cerita pendek gitu~~~ ~~~~~~~ Hwang sinb ~~~~~~~