kawin paksa🤵👰

62 3 1
                                    

"Sinb. Kau tahu aku masih mencintai kau.. Cuma aku xberani nk lawan ketua mafia.. Aku berharap kau akan kembli pada aku.. Aku nk bersama dgn kau kembali.. Aku nk kita bahagia seperti dulu.  Aku xnk sia2 kan kau.." jackson smbil memegang kedua tangan sinb.. 

"Dan kau semakin cantik sinb." jackson membelai rambut sinb

Sinb cuba mengelak.. Tapi kedua tangan kecilnya di tahan dgn tangan besar jackson.. Daniel yg baru balik melihat sinb dgn jackson..

Hatinya panas menahan amarah.. Melihat sinb x menolak jackson langsung.. Daniel turun dri kereta lalu mendekati mereka.. Jackson pun beranikan diri nk mencuba cium sinb.. Sinb mengelak lalu melihat daniel semakin dekat.. Satu tumbukkn padu kena pada rahang jackson.. Jackson melepaskan tangan sinb.

Satu tamparan keras kena pada pipi sinb.. Sinb smpai jatuh dan bibirnya berdarah...  Jackson nk tolong sinb... Tapi daniel terus menendang jackson..

"Pergi! Kau..  Jgn pernah dtg bertemu dgn sinb lagi!!.. " daniel

Jackson pon menaiki motonya lalu pergi dri situ.. Sinb bangun lalu nk berjalan kluar dri rumah.. Tapi daniel lgi pantas menarik tangannya smpai badan mereka berlanggar.. Daniel menahan pinggang sinb.. Sinb meronta2.. Dan memukul dada tegap daniel..

"Lepasla!! "sinb.

Daniel mengangkat sinb lalu dibawa masuk kedalm rumah mereka.. Daniel meletakkan sinb dibangku meja dapur lalu mengambil kotak ubat. Sinb yg sakit hati dgn kata2 eunha malas nk layan daniel.   Sinb turun dri bangku lalu berjlan pergi..  Lagi sekali tangan sinb ditarik.. Daniel dudukkan sinb seprti tadi..  Lalu berdiri dihadapan sinb.. Daniel mengangkat dagu sinb dgn tangannya lalu meletakkan ubat dibibir sinb yg terluka..

Daniel menatap bibir cherry sinb yg buat daniel gila malam itu.. Daniel x pedulikan fikiran yg memikirkan tntg malam itu.

Setelah siap meletakkan ubat.. Daniel meniup2 luka sinb.. Sinb hanya memerhati kelakuan daniel terhadapnya.. Tiba2 daniel mendekati wajahnya dgn wajah sinb lalu daniel mencium bibir sinb.. Sinb yg tersedar dan mengingati kata2 eunha terus menolak daniel..  Terlepas ciuman mereka..

Airmata sinb mengalir.. Memikirkan kata2 eunha. 

"Knp??" daniel biasa

Sinb x menjawab dia hnya menunduk

"Apa kau mahu jackson yg mencium bibir kau seprti tadi?!!"daniel teringat knp dia smpai boleh tampar sinb..

Sinb betul2 kecewa dgn daniel menuduhnya.

"Apa kau mahu bersama dgn jackson?!!" daniel. 

Sinb yg sakit hati daniel terus menuduhnya.. Dan teringat kata eunha sinb menjawab saat daniel nk brsuara lagi.. 

"Ya!!.. Aku nk bersama jackson!! " sinb geram..

Kata2 sinb buat daniel panas hati dn dia naik angin lalu menumbuk meja kaca disebelah sinb.. Sinb trkrjut dgn apa yg daniel lakukan. Pecah kaca itu.   Tangan daniel berdarah..

Daniel yg sakit hati dgn sinb terus berjlan pergi tapi sinb berlari dan menghalang daniel.  

"Stop!!.  Tangan kau terluka daniel.." sinb risau.

"Sudhla x payah nk risaukan aku.. Aku masih hidup kan.  " daniel dingin. 

"Ya!! Aku tahu!! Kalau kita kena bawak haluan masing2!! Dan aku nie jijik x boleh sentuh kau!!. Tapi apakah kau mati rasa.. Smpai x rasa sakit ditangan kau!!" sinb terus brjalan pergi kemeja tadi dan mengambil kotak ubt.

Daniel berfikir kalau sinb nk tolong rawat tapi tekaannya salah..

"Nah!! Kau rawat sendiri.! Kau hidup kau!  Aku hidup aku!. " sinb terus berjalan naik tangan..

♥Sinb Story♥Where stories live. Discover now