Jessica kembali menangis kuat sgja untuk org mengetahui keberadaannya.. Sinb terus melepaskn pegangan leeteuk..
"Tu lihat.. Dia menderita.. Kau ha..rus ber.. Tang..gung..jawab" sinb x rela..
"Aku xkn bertanggungjawab. Apa yg dia buat kat aku lagi sakit sinb.. Bahkan aku trauma dgn kehadiran dia.. Dia la penyebab sgalanya.. Aku xsggup untuk kehilangan orng yg ada dihadapan aku.. Pliss.. Aku x kn tanggungjawab apa yg aku x buat. " leeteuk
"Hbis aku.. Kau dgn aku jugk x buat apa2 tapi knp kau tnggungjawab??" sinb
"Sinb.. Kau lain dia lain.. Kau wanita yg paling bermakna dlm hidup aku.. Sdgkn dia perosak hidup aku.. Aku xkn bgi dia menang kali ini sinb dgn cra sakiti kau.. Biarkan dia.. Aku xkn pernah jadi bodoh lagi.. " leeteuk menncium tangan sinb.
"Dan kau jessica.. Lebih baik kau pergi dri hidup aku.. Sbb aku dh ada yg paling indah dan trbaik dri kau dan tiffany.. Cinta ialah sepasang kekasih yg saling mencintai sperti aku dgn sinb dan tiffany dgn minho.. Kau kmbli la kpd heechul.. " leeteuk
"Tapi heechul pergi tinggalkan aku.. Aku sendirian.. Plis leeteuk kembalilah kepada aku.. Aku masih mencintai kau.. Sinb hnya menrebut kau dri aku.. Mcm mna ommanya.. Perampas.. " jessica kearah sinb lalu menarik rambut sinb..
Tiffany yg geram trus menarik rmbut jessica..
"Kau perampas bukn sinb. Kau tahu sinb xkn lawan.. Sbb tu kau buat mcm nie.. Sedarla.. Leeteuk dh ada sinb.. Perluka kau rancng semua nie untuk dptkan leeteuk yg jelas dh bahagia dgn sinb? " tiffany menolak jessica jatuh diatas katil..
Jessica pon menceritakan bahwa dia dan sinb adik beradik tiri.. Sinb x tahu apa2.. Sinb mahu memeluk jessica krana jessica unnie tirinya. Namun jessica menolak sinb.. Leeteuk mendpatkan sinb..
"Jessica unnie.. Maafkn omma sinb. Sinb x tahu apa2... Sinb mohon maafkn sinb dn omma sinb" sinb merayu...
"Boleh... Tapi kau lepaskan leeteuk untuk aku.. Kalau aku mengandung macm mna?? " jessica
"Kau jgn main2 jessica.. Aku dh panas nie.. Nnty x pasal2 aku bunuh kau kat sini jugk" tiffany.. Minho memeluk tiffany lagi..
"Sinb.. Buat apa kau merayu minta maaf kat dia.. Sedangkan appa kau lagi mencintai omma kau dan kluarga.. Dri segi melihat kau dan dia kita semua boleh tahu.. Kalau pilihan appa kau mmg terbaik.. Mcm mana aku pilih kau dri dia.. Omma kau pasti orang baik.. Sdgkan omma dia.. Pasti perangai mcm dia.. " leeteuk mengelus surai rambut sinb.
"Betul tu sinb.. Aku sokong apa yg leeteuk ckp.. Kita kenal walaupun baru.. Tapi kau ialah orng yg baik sinb.. Senyum kau.. X pernah lekang dri bibir kau.. Baik, ramah.. Buat semua suka dn syg kau.. Mcm mna aku syg kau sbg adik aku sinb" minho.. Mengeratkan pelukkan di tiffany
"Arh.. Aku x peduli.. Kau sinb akan dpt apa yg kau buat dkt aku... Aku akan pastikan hidup kau x tenang.." jessica lalu memakai bajunya ditandas lalu pergi meninggalkan yg lain..
Sinb memeluk leeteuk.. Bgitu jugk tiffany dan minho...
"Aku takut.. Kalau dia apa2 aku dgn adik2 aku" sinb menekup mukanya didada leeteuk
"Aniya.. Aku akan pastikan kau dgn adik2 kau selamat.. Lagipulak.. Adik2 kau kan selalu dgn omma appa aku.. Xmungkin dia lakukan sesuatu.. Sedgkan kau kan selalu dgn aku" leeteuk mengeratkan pelukkan..
Sebulan kemudian.. Kabar jessica sedikit pun x didengari.. Leeteuk semakin bahagia dgn sinb dan semakin menjadi mengusik sinb.
Hingga kini sinb dan leeteuk membeli belah dishopping mall.. Tiba2 sinb terlanggar seseorang.. Leeteuk x ada dgnnya. Kerana mereka terpisah sebentar..
YOU ARE READING
♥Sinb Story♥
FanfictionSinb with the boys.. ~Random~ Ff kali nie sinb dgn banyak namja lain.. Saja author buat.. Anggap mcm cerita pendek gitu~~~ ~~~~~~~ Hwang sinb ~~~~~~~