hwangirls👸

55 4 0
                                    

Hwang sinb- suka gaduh, cantik, anak bongsu dlm kluarga hwang, selalu x sehaluan dgn unnie2nya, berpakaian tomboy dan bersikap sedikit gangter..  Lbih suka naik moto..

Jeonjungkook- dingin, hensem, menawan, menyukai sinb dan selalu selamatkn sinb.. Geng moto.. Pewaris perusahaan jeon grup.. 

Jung yein- menyukai jungkook.. X suka pada sinb.. Slalu mencri perhatian dkt jungkook..

_______________________________________

Kini keluarga hwang berkumpul dimeja makan.. Cuma sinb yg belum mengisi bangkunya..  Sinb mempunyai 11org adik beradik Ini senarai keluarga hwang

Hwang tiffanyHwang sowonHwang yerin   Hwang yunaHwang naeunHwang yuqiHwang chaeyoung(rose blckpink)Hwang eunha Hwang umjjHwang yeji      Hwang sinb

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hwang tiffany
Hwang sowon
Hwang yerin  
Hwang yuna
Hwang naeun
Hwang yuqi
Hwang chaeyoung(rose blckpink)
Hwang eunha
Hwang umjj
Hwang yeji     
Hwang sinb

Hwang heechul- appa sinb
Hwang jessica -omma sinb

Sinb turun dan melihat semua sudah ada dibangku meja makan.. Sinb dtg dn duduk.. Pembantu han datg lalu menyediakan sarapan untuk sinb..

Setiap hari pakaian sinb selalu dgn jacket  dan jeans seblum ke sekolah

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Setiap hari pakaian sinb selalu dgn jacket  dan jeans seblum ke sekolah..  Kerana sinb akan menaiki moto untuk kesekolah..  Sedangkan adik beradiknya yg lain akan menaiki kereta mewah.. 

Seusai makan..  Mereka pon pegi ke sekolah.. Disekolah kluarga hwang mmg terkenal dgn kecantikkan dan kemewahan mereka..  Jadi x hirau kalau ramai yg menyukai mereka.. Kluarga hwang ialah queenka dan disekolah..  Tapi sinb x mahu dkt2 dgn adik beradiknya..  Kerana x mahu digilai ramai..  Lebih suka bersendirian.. 

Tapi jika ada yg berani kacau adik beradiknya..  Tunggu dan lihat la apa yg sinb lakukan..  Sinb slalu x sehaluan dgn adik beradiknya namun dia masih menjaga mereka kerana sinb yg paling pandai berlawan.. 

Dalam keluarga sinb lebih rapat dgn rose dgn umji..  Kerana mereka lemah.. Sedangkan yg lain selalu bergaduh dgnnya merebut apa yg dia ada..

Setibannya disekolah kereta2 mewah terparking kemas ditempatnya.. Selang beberapa saat murid2 sekolah mula berkumpul terutama namja..

♥Sinb Story♥Where stories live. Discover now