Hwang sinb- lemah lembut, berdikari, anak yatim dri kecil, dijual oleh jackson, mencintai jackson, baik, cantik dan menawan..
Kang daniel- hensem, gagah, presiden muda yg digilai oleh ramai yeoja.. Kaya raya.. Membeli sinb hanya untuk balas dendam dkt jackson..
Wang jackson- boyfriend sinb, sado, menyukai jihyo.. X mencintai sinb, hnya manfaatkan sinb.. Menjual sinb hnya kerana nk perusahaanya maju dgn kerjasama perusahaan daniel..
Park jihyo- girlfriend daniel yg mencintai jackson.. Nk daniel hnya kerana duit.. X mencintai daniel.. Ingin dptkan kembali daniel.. Cantik tapi jahat..
Jeon jungkook- kawan sinb dri kecil menyukai dan mencintai sinb dri dulu.. Pernah ditolak sinb kerana sinb menyukai jackson.. Mahu dpatkan sinb kembali..
________________________________________
"Cepat jalan" jerkah seorang namja..
"Kau nk bawak aku pergi mana jackson" tanya seorang yeoja
"Kau nk aku kawin dgn kau.. Kau harus buat tuan daniel sign kontrak kerjasama perusahaan aku dgn dia.. Lepas tu kita kawin sinb" jackson..
"Maksud kau?? " sinb masih x faham..
"Kau harus melayani dia malam ini.. Hingga dia setuju.. Aku tunaikan janji aku.. " jackson
"Aku x nk jackson" sinb meronta2..
Jackson x perduli.. Jackson terus2 menarik sinb ke arah bilik vvip dikelab malam itu..
Masuk saja.. Daniel bersama kawan2 iaitu jihoon dan woojin melihat kearah jackson dan sinb.. Mereka lebih tertarik dgn sinb yg cantik dan berpakaian begitu..
YOU ARE READING
♥Sinb Story♥
FanfictionSinb with the boys.. ~Random~ Ff kali nie sinb dgn banyak namja lain.. Saja author buat.. Anggap mcm cerita pendek gitu~~~ ~~~~~~~ Hwang sinb ~~~~~~~