perjuang cinta

51 2 0
                                    

Hwang sinb- menyukai jungkook dlm diam..  Dituduh membunuh iu.. Dipenjara tiga tahun..  Diseksa dgn jungkook.. 

Jeonjungkook- mencintai iu,  bencikan sinb, menyakiti sinb dn menyeksa sinb, x puas hati dgn sinb..

Jeonjongsuk- menyukai sinb..  Abg kpda jungkook kawan kpd sinb..  Slalu membantu sinb..  Rapat dgn sinb..

_______________________________________

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


_______________________________________

Jungkook mencintai Iu sepenuh hati.. Namun Iu menyimpan perasaan dkt jongsuk.. Tapi iu jugk menyukai jungkook kerana jungkook selalu ada utknya dan slalu membahagiaknnya..

Sinb kawan baik Iu lebih kepada saudara. Jongsuk lebih dekt dgn sinb..
Keempat mereka sgt rapt.. Sinb menyukai jungkook dlm diam..  Jungkook x mengetahuinya.. Sinb pendam perasaannya untuk kebahagiaan sahabat dan kawannya..

Kisah bermula dri sinb dan iu yg terlibat dlm kes pembunuhan.. Sinb dituduh membunuh iu.. Semua bukti ada yg menunjukkan sinb yg membunuh iu.. Tapi bukan sinb yg melakukannya..

Saat sinb dan iu balik dri makan malam bersama jungkook dan jongsuk..  Mereka singgah disebuah kedai serbaneka dan membeli minuman keras.. Mereka berdua x pernah minum..

Tapi disebabkan kekusutan hati dan otak Iu yg pikirkan tntg kluarganya.
Mereka minum jugk..  Sinb hnya menemai iu minum..  Sinb sedikit minum.. Walaupun x mabuk sgt.

Setelah beberapa botol mereka minum..  Mereka pon balik dgn keadaan mabuk..  Sinb memapah iu.. 
Tiba2 ada dua orang namja dtg kearah sinb dan iu..  Mereka nk merogol keduanya.. Satu namja dh berjaya tumbangkn sinb.. Sinb x berdaya.. Sdgkn iu berlawan..  Nmja itu terduduk jatuh ditolak kuat iu..  Iu dtg ke arah namja yg mencium leher sinb..  Menarik namja itu jauh lalu menendang namja itu..  Namja yg ditolak iu itu dtg lalu menusuk pisau diperut iu dan menusuk sedalam-dalamnya..

Bulat mata sinb melihat kejadian itu..  Sinb terus ke arah namja itu lalu memukul dgn kayu yg dipegangnya..  Namja itu melarikan diri.. Bila mereka sedar kalau iu sudah terbaring.. 

Sinb menghampiri iu.  Lalu meletakkan kpala iu dipehanya.  Memanggil2 iu..  Menangis.

"Sinb.. Sakit.. " iu terbata2..

"Kita pegi hospital.. " sinb

"Ani..  Tapi tolong tarik pisau ini.. Aku x boleh gerak.. " iu.. 

Sinb x ambik masa lama.. Kerana iu dh membantunnya.. Sinb menarik pisau itu..  Dan iu pon menutup matanya rapat2.. Berkali2 sinb memanggil namun tiada sahutan..  Sinb memeluk iu dan menangis semahu-mahunya.. 

Saksi yg melihat hanya nampak sinb menarik pisau itu kembali..  Polis jugk sudah dtg.. Sinb masih dlm keadaan menangis dan memegang pisau itu.. 

Sinb dibawa ke balai polis untuk soal selidik.. Saksi jugk ikut skali..  Saat disoal.. Sinb hnya berdiam diri.  X dak niat nk bela dirinya.. Sinb jugk mengalahkan drinya..  Kalau dia bisa berlawan pasti iu x mati.  

♥Sinb Story♥Where stories live. Discover now