Sinb dan jungkook pon keluar pergi ke mall untuk membeli barang.. Mereka pergi ke butik.. Jungkook menyuruh sinb pilih baju untuk sinb.. Jungkook mengambil majalah lalu duduk dibangku yg disediakan..
Beberapa baju sinb cuba.. Dan akhirnya jungkoom setuju dgn pilihannya..
Jungkook menyuruh sinb pakaian seperti ini jika nk keluar atau nk kemana pun..
"Lepas nie.. Kalau kau nk keluar kau pakai mcm2 nie ja...." jungkook mendekatkan sinb dan berdiri dihadapan sinb lalu menunduk sedikit biar sejajar dgn sinb..
"Aku x nk tngok kau memperlihatkan bahu kau, peha kau dan perut kau, arachi" jungkook mengelus surai rambut sinb..
"Suka2 aku la nk pakai apa... Badan2 aku..." sinb ckp.. Saja nk memancing kemarahan jungkook..
Jungkook melihat sekeliling tiada orang lalu mulut lancang sinb diciumnya sekilas..
"Yah!! Apa kau buat" sinb marah lalu menyentuh bibirnya..
"Kalau kau berani melawan aku.. Aku buat lebih lagi dri yg ini.. Faham!" jungkook..
Lalu menarik tangan sinb dan memilih beberapa pakaian untuk sinb.. Sinb sempat mengambil pakaian yg seksi sedikit untuk dirinya.. Kerana dia sudah terbiasa dgn pakaian yg kurang bahan itu..
Selepas shopping.. Mereka pergi ke sebuah restoren yg selalu jungkook datang..
Saat sinb dan jungkook duduk dan menunggu makan.. Ada sekumpulan namja melihat ke arah sinb.. Sinb yg melihat mereka melihatnya berkerut dahi krana baginya dia merasa dirinya tiada apa yg kurang yg membuatkan semua namja itu melihatnya.. Sinb x pakai seksi.. Tapi kenapa namja melihatnya..
Saat jungkook nk ke tandas sinb menarik tangan jungkook..
"Yah! Nk pergi mna?? " sinb berbisik2
"Nk pergi tandas syg.. Knp nk ikut??. Jom.." jungkook..
"Yah!.. Pergi cepat sikit taw.. Aku takut nie" sinb..
"Wau!! Sinb takut.. Mcm x caya ja" jungkook lalu mencuit hidung sinb..
"Aku pergi sat ja.. Jgn nk mengatal dgn namja kat sini ya!" jungkook..
Sinb x mengendahkan..
Tiba2 dua org namja menghampiri sinb lalu berbicara dgn sinb..
"Hai.. Masih kenal aku?? Aku kris dan ini jihoon yg tempah kau haritu" kata kris mula duduk disebelah sinb..
Sinb merasa x selesa berganjak sedikit.. Sinb hanya tersengih x ikhlas..
"Mcm mna.. Aku x puas lagi aritu.. So mlm nie boleh kot kau puaskan aku?" kris mula berani pegang tangan sinb..
Sinb menarik tangannya lalu bangun..
"Aku dh x kerja kat sana.. Aku dh boyfriend.. Dan nk kawin dh pon" sinb berani..
"Boyfriend??.. Kesian boyfriend kau.. Pasti dia x tahu kau kerja apa sebelum nie.." kris..
Baru sinb nk membalas.. Jungkook datang lalu memeluk bahu sinb erat..
"Knp chagiya?? " jungkook..
Sinb nk mengalirkan airmata..
"Bro.. Lebih baik kau putus dgn pompuan nie.. Dia nie kerja kat kelab malam.. Dh banyak kali kena tebuk.. Kau mahu ke.. Aku tngok kau berkerjaya.. Lebih baik pilih yg standart la bro.. Jgn pilih pompuan murahan.. " kris smbil gelak2..
YOU ARE READING
♥Sinb Story♥
FanfictionSinb with the boys.. ~Random~ Ff kali nie sinb dgn banyak namja lain.. Saja author buat.. Anggap mcm cerita pendek gitu~~~ ~~~~~~~ Hwang sinb ~~~~~~~