Keesokkan paginya daniel menunggu sinb dalam keretanya.. Daniel tidak balik kerumah.. Malah tidur dlm kereta.. Sinb yg sedang kluar dgn mingyuk berniat untuk cri pekerjaan dan menghntar mingyuk balik setelah mingyuk memahami keadaan smalam.
Flashback
Mlam.. Mingyuk mngigau memanggil daniel.. Sinb yg melihat risau lalu membangunkn mingyuk.. Mingyuk tersedar lalu memeluk sinb..
"Omma" mingyuk sedih..
"Mingyuk.. Saya bukan omma kamu.." sinb..
"Tapi boleh kan mingyuk panggil omma." mingyuk merayu..
"Mingyuk selalu kena ejek sbb mereka ckp mingyuk anak h*r*m.. Sbb x dak omma... Mingyuk benci diri mingyuk sbb omma mingyuk tinggalkan mingyuk sbb mingyuk nakal.. " mingyuk menangis..
"Mingyuk jgn la menangis.. Kan masih ada papa yg selalu sgt kat mingyuk.. " sinb
"Tapi semalam papa jahat.. Papa tampar mingyuk.. Paa x syg mingyuk sbb mingyuk nakal" mingyuk..
"Mna ada papa jahat.. Papa smalam marah dn tampar sbb mingyuk x faham papa.. So mingyuk kena faham papa.. Mingyuk kena belajr rajin jgn nakal2.. Papa syg sgt kat mingyuk.. Kalau x syg kenapa papa biarkan mingyuk dgn omma" sinb sedikit ragu untu panggilan omma
"So lepas nie mingming jgn nakal2 taw.. Dgr ckp papa.. Okay syg" sinb mengelus kepala mingyuk..
"Knp omma pngil mingyuk.. Mingming.. " mingyuk...
"Sbb omma suka2.. Rasa comey nama tu.. Bolehkan" sinb
Mingyuk mengangguk.. Mingyuk dh pon faham apa yg terjadi semlam.. Dia skrang mahu memahami papanya..
And flashback..
Tiba2 sinb melihat sebuah kereta yg dikenali terparking dihadapan rumahnya.
'Xkn.. Si orgtua nie x balik dri smalam.. Dia tidur dlm kereta ka??' sinb dlm hati lalu menghampiri kereta itu...
Ya betul sangkaan sinb.. Daniel tidur dlm kereta... Sinb mengetuk2 tingkap daniel.. Daniel tersedar lalu melihat sinb yg mengetuk.. Terus daniel keluar dri kereta.. Daniel melihat mingyuk tersenyum manis melihatnya dan memegang tangan sinb..
"Mingyuk.. " daniel mendepakan tngnnya berharap anaknya memelukknya..
Akhirnya mingyuk mmeluk papanya.
"Papa.. Mingming minta maaf sbb buat papa marah... Mulai skrang mingming xkn nakal lagi dan belajr dgn pandai.. Sbb omma bgitau kalau papa sygkn mingming sbb tu papa xnk mingming nakal2.. Mingming tahu smalam salah mingming.. Mianhae papa" mingyuk menangis kembli begitu jugk daniel.. Melihat anaknya semakin membesar..
Daniel lap airmatanya sbb sinb memandangnya.. Bukannya malu tapi xwajar kalau lelaki menangis. Bgi daniel.. Lalu mengelap airmata anaknya..
"Knp mingyuk panggil diri mingyuk mingming.. Dan knp dia omma" daniel..
YOU ARE READING
♥Sinb Story♥
FanficSinb with the boys.. ~Random~ Ff kali nie sinb dgn banyak namja lain.. Saja author buat.. Anggap mcm cerita pendek gitu~~~ ~~~~~~~ Hwang sinb ~~~~~~~