G.R.O cantik 2

45 3 0
                                    

Hari demi hari sinb dilatih oleh irene dri jalan,  pakaian,  cara mengoda,  minum arak yg handal,  supaya x larut dlm kesesakkan malam hari.. 

Dan skrang sinb menjadi wanita GRO paling diminati dikelab hunted beusex..  Ramai namja muda tua semua mahukan sinb.. 

Kini dah 3 tahun sinb kerja disitu..  Orang yg lalu menolongnya jgk x keberatan menolongnya.. 

Jangan salah..  Sinb masih lagi ada dara..  Kerana setiap kali orang yg menempahnya..  Dia akan melakukan plan yg sehun cadangkan dulu.. 

Skrang ada seorang namja bernama park jihoon..  Menempah sinb untuk memuaskan nafsunya..  Kerana sinb menarik perhatiannya dgn cara pakaian sinb... 

Sinb berjalan menuju ke meja yg diduduki jihoon dan kawan2

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sinb berjalan menuju ke meja yg diduduki jihoon dan kawan2..

Kesemua mereka melihat sinb dgn tergoda.. Sinb hnya tersenyum manis.. 
Sinb mengajaq jihoon untuk bertaruh..  Jika jihoon menang jihoon yg hander game..  Tapi jika jihoon kalah sinb yg akan puas jihoon dan menguasai game..  Jihoon menyetujui.. 

Kawan2 jihoon jugk mahu bermain..  Lalu sinb menyertujui..  Sebelum itu mereka berkenalan dulu. 

"Hai.. Aku kang daniel..." daniel..  Dibalas dgn senyuman manis sinb.. 

'Hensemnya dia.. Tegap' sinb dlm hati

"U main jugk ka?? " sinb tanya minta kepastian

"Arhh... X saya hnya minum dgn mereka ja.. " daniel malu lalu menunduk.. 

"Aku woojin" woojin lalu mencium tangan sinb..  Daniel menampar mulut woojin yg suka2 cium tangan org.. 

"Aku kai..  Nice too meet" lalu kencitkan matanya ke arah sinb..
Sinb hnya senyum.. 

"Aku lay..  Sory bahasa korea x okay sgt..  " lay lalu menyambut salam sinb..  Sinb hanya ketawa

"Aku..  Kriss aku paling handal dlm minun nie..  Aku akan pastikan kau kalah... Biar aku yg kuasai game.. " kriss..  Angkuh

Lalu sinb duduk diantara daniel dan kai..  Daniel berganjak sedikit..  Sinb hanya tersenyumm. 

"Bukan..  Maksud saya bukannk hindar tapi..  Maklum....  " daniel menjelaskan..  Sinb hanya tersenyum lalu mengangguk. 

"So berapa orang yg nak main?? " sinb

"5 orng" jihoon yg melihat sinb penuh godaan..

"Okay kita mulakan". Sinb

Semua minun.. Sampai botol ke 10.. Sorang2 tumbang.. Mulanya.  Lay dulu..  Lalu woojin..  Kemudian kai.  Tinggal la jihoon dan kris..  Botol ke 11.. Jihoon jatuh dulu.. Tiba2 kris jgk tumbang jugk..  So pemenangnya ialah sinb.. 

"So aku yg menangkan..  So aku yg menguasai game.." sinb hendak bangun lalu dia tengah mabuk jugk.. 

Disini hanya kang daniel saja x mabuk sbb dia x ikut.   Sinb hndak jatuh tapi di smbut kang daniel lalu didudukkan kenbali.. 

♥Sinb Story♥Where stories live. Discover now