kawin paksa 🤵👰

31 1 0
                                    

Smpai saja..  Sinb terus membeli barang yg disenaraikan..  Tanpa sinb sedar ada dua pasang mata yg memerhatinya dri tadi.. Mata itu milik daniel dan jackson.. Dari arah yg berlainan..

Habis saja beli barang.. Sinb x sengaja bertemu dgn eunha.. Daniel dh pon bersembunyi supaya eunha x melihatnya..

Eunha sengaja menunjuk2 cincin dijarinya.. Sinb terpandang dan menanyakan..

"Kau dh bertunang ka??  Bila??.  Dgn sapa??  Tahniah wey" sinb ramah..

"Bertunang tu x lama lagi..  Tapi dia sengaja bagi cincin nie sebagai tanda dia cintakan aku dan aku hanya milik dia.." eunha angkuh..

"Bagusnya boyfriend kau tu..  Apapun semoga bahagia..  Dan cepat nak pelamin okay" sinb yg x tahu apa2

"Okay beb.. Kau nk tahu x boyfriend aku tu kaya, hensem, tegap dan matang.. Idaman aku sgt.. Dn aku akan mendapatkannya dgn cara apapun" eunha

Sinb melirik ke arah jam ditangannya..

"Eunha sudah dulu ya.. Nnty kita sembang lagi.. Aku nk balik dulu.. Sbb dani.... " sinb lupa kalau eunha x tahu kalau dia dh berkawin.. 

"Sbb apa sinb" eunha

"X dak papa..  Sbb aku nk masak ada orng dtg rumah aku.. " sinb sedikit ragu dan perlahan.. 

Daniel dh pon menghilang..  Sinb pon berganjak balik kerumah. Smpai dirumah sinb mengikat rambutnya keatas lalu mula memasak.. Daniel yg baru nk turun untuk ke dapur melihat sinb sedang memasak.. Daniel batalkan niatnya.. Daniel memerhati gerak geri sinb tengh memasak.. Dri atas hingga ke bawah..

'Sinb nie cantik.. Bentuk badan dia.. Patutlah ramai suka kat dia.. Dia pandai berdikari.. Rajin.. Manis dan menawan.' daniel smbil tersenyum

'Ish.. Aku nie dh knp?.. X.. X.. Xmungkin.. Aku hanya nk kat eunha saja.. ' daniel terus berjalan naik ke bilik kerjanya.. 

Setelah beberapa jam menyiapkan makanan tengahari.. Sinb memandang hidangannya.. Sinb tersenyum puas.. Ingin skali melihat daniel teruja dgn mkanan yg dia masak.. 

Sinb terus berjalan pergi ke bilik daniel.  Daniel yg berada dlm bilik kerja memicit2 kepalanya.. Daniel memikirkan sinb yg dlm bahaya.. Daniel jugk mengingati kejadian malam itu..

Sebenarnya daniel kecewa dgn dirinya sendiri..  Kerana melakukan hal itu dgn orang asing.. Dan mengambil keperawanan sinb.. Walaupun daniel bertangggungjawab tapi daniel tetap kecewa dgn dirinya.. Sbb x boleh kawal ubat ransangan itu..

Tiba2 lamunan dia terhenti dgn perasaan geram.. Lalu pintu ketuk dri luar..  Tanpa kbenaran sinb memasuki bilik daniel dgn hati2.. Takut2 kalau daniel memarahinya..

"Emm.. " daniel datar.. 

"Makanan tghari dh siap.. Kau sakit kepala ka.. Nk aku urut kan..atau kau nk aku ambik ubat..atau..." baru sinb nk tanya daniel dh bersuara..

"Berapa kali aku ckp kat kau.. Xpayah masak untuk aku..  Aku xkn pernah makan masakkan kau.. Berkali2 aku ckp jgn pedulikan aku..  Kau hidup kau aku hidup aku.. Kita bawa haluan masing2.." daniel.. Tegas..

Sinb mengengam hujung bajunya..  Sinb tekad untuk bersuara kali ini..

"Daniel... Aku nk tanya sesuatu kat kau boleh? " sinb takut..

"Kau rasa penting x soalan tu" daniel malas nk layan.. Sakit dikepalanya terasa denyut2

"Bagi kau x penting..  Tapi bagi aku penting.. " sinb menunduk..

"Dh kau tahu bagi aku x penting..  Yg kau nk tanya buat apa? " daniel x dak kata2 lembut sikit pon..

"Kau jijik dgn aku ka?? " sinb Tersentak daniel..

♥Sinb Story♥Where stories live. Discover now