cinta vs benci

43 1 2
                                    

Jungkook memandang sinb tersenyum berada dipelukkan lucas.. Jungkook x tahu knp hatinya begitu sakit melihat sinb bersama lucas..

"Kau x papa sinb.. Kau okay.. Dia ada buat apa2 dkt kau? " lucas smbil memandang jungkook

"Ani.. Jom la lucas kita balik.. " sinb lalu menarik tngan lucas pergi dri situ..

Lucas pon mengikuti apa yg sinb mahu.. Jungkook hnya duduk terpaku didlam bilik rawatan itu.. X tahu kenpa dia berasa sedih seperti kehilngan sesuatu..  Ya.. Dia sudh kehilangan cinta dri seseorng yg dulu mencintainya yg dia sia2.. Sama seprti dia buat dkt halla dulu.. 

Smpai di kereta lucas..  Sinb hnya tersenyum ke arah lucas.. Dan melepaskan pegangan tangan lucas.  Lucas memandang sinb pelik

"Knp sinb? " lucas

"Ani.. Aku cuma nk balik sendiri.." sinb

"Tapi sinb.. Bahaya kau blik sendiri dgn keadaan kau mcm nie.. Kau masih sakit." lucas

"X pa.. Aku cuma nk bersiar2 dulu sebelum balik.. " sinb

"Aku temankan kau" lucas

"Aku nk sendirian..  Pliss lucas biarkn aku sendirian dulu.." sinb

"Baiklah.. Kalau ada apa2 kau terus call aku ya..  " lucas

"Nde.. " sinb pon membiarkn lucas pergi dahulu sbb dia tahu lucas akan mengikutinya dlm diam.

selepas sinb yakin kalau lucas x akan mengikutinya.. sinb pon mula keluar dri sekolah dan menaiki bas dan sinb menikmati jalanan seoul.. hingga tiba disatu tempat sinb pon turun dan pergi ke arah sungai han.. rasa sinb dh lama x datg sini.. ya dulu dia selalu dtg sini bersama naeun.. skrang dia harus berjauhan dgn naeun kerana selepas jaehyun mendapatkn naeun dia jugak bertarung dgn kawan2nya untuk dapat keperawanan naeun.. naeun awalnya x mahu.. tapi jaehyun memaksa.. bukan hanya dia saya yg rogol naeun.. namun satu kumpulan jaehyun rogol naeun disebuah bangunan lama.. naeun hilang beberapa hari kerana jaehyun mengurung naeun didlam bangunan itu.. 

kalau sinb dan kawan2nya x mencari dimana naeun..mungkin nyawa naeun x dpt diselamatkan lagi.. kerana hampir 3 hari mereka terus2 merogol naeun dan memukul naeun jika naeun melawan.. kini naeun ada dihospital sakit jiwa.. dia dirawat oleh seseorang doktor yg sgt tampan iaitu kai.. kai ialah kawan kepada minhyun yg menyukai naeun dri kecil lagi.. namun kai terpaksa berpisah dgn naeun saat umurnya 15tahun kerana nk sambung belajar ke luar negara.. dan kini dia menjadi doktor yg sgt terkenal dgn ketampanan dia..

sinb bersiar2 dikawasan sungai han.. tiba2 sinb terlanggar seseorang.. sinb meminta maaf berkali2... namun namja itu hnya memerhati sinb saja.. rupanya namja itu ialah jaehyun bersama gengnya dan geng sinb yg mencari sinb selama ini.. sinb melihat gengnya bersama dgn jaehyun.. jaehyun pulak tersenyum sinis kearah sinb.. sinb memandang mereka dgn tenang.. dia x boleh terlihat lemah atau panik.. kerana itu prinsip sinb.. setiap menghadapi situasi.. jangan terlalu panik dan gementar.. harus tetap tenang.. 

"kau nk apa?" sinb tenang

"aku nk kau sayang.." jaehyun mendekatkan mukanya ke muka sinb.. 

sinb hnya tersenyum sinis.. bukan dia x tahu jaehyun orngnya mcm mna.. 

"berapa kali aku kena bagitau kau.. yg aku dah ada boyfriend.. dan aku x berminat dgn orng yg merosakkan kehidupan orng lain!!" sinb

"aku x merosakkan.. dia yg bagi.. aku ambik la.." jaehyun berbisik ditelinga sinb.. 

telinga sinb dh merah menandakan kemarahannya dh smpai hujung.. sinb mencengkam leher baju jaehyun.

"kau jantan lahanat yg pernah aku jumpa!! apa yg kau buat dgn unnie aku!! kau akan dpt balasannya!! kau!! tunggu dan lihat apa yg akan aku buat dkt kau sial!!?" sinb melepaskan dan menolak jaehyun  jauh drinya.. 

♥Sinb Story♥Where stories live. Discover now