hwangirls👸

24 2 0
                                    

Dihospital..

Sdg menunggu doktor keluar.. Hwangirls yg lain dtg untuk melihat keadaan eunha, yeji dan yuqi..

"Ladies.. Kornag x apa2 ka?" tiffany.

"Mcm mna boleh jadi" yerin

"Mana sinb.. Dia nk bals dendam pun bukan begini carannya" sowon

"Tah.. Bawa mereka pergi kelab.. Lepas tu timbulkn masalah.. Lepas cri perhatian dkt omma appa.. Lepas tu paksa yeji, yuqi dan eunha ikut ckp dia mcm rose.." naeun

"Dia ingat dia hero... Yg ada disaat begini.. Eii... Pliss la. " yuju..

Umji hanya mendiamkan diri.. Dia tahu sinb mcm mna.. Tapi dia x mungkin melawan unnie2nya..

"Sudahla unnie" eunha, yeji dan yuqi berasa bersalah unnie mereka menyalahkan sinb yg menolong mereka..

"Sepatutnya.. Korang ikut ckp kitaorg jgn ikuti si sinb tu.. Liar.. Bad girl.. " sowon..

"Mwo.. Patutnya kalau aku tahu sinb nk tolong korang baik aku larang sinb dripada tolong korang.. Korang tau sinb dh gadaikan nyawanya.. Ko... " rose trrpotong oleh sowon...

"Masih hidup ja... X mati pon.. Kata gadaikan nyawa" sowon angkuh..

"Sinb bukan adik korang ka??. Knp korang benci sgt dgn dia.. Apa yg dia buat smpai korang begitu benci kat dia.. Korang tahu.. Sinb yg tolong daniel dgn rose aritu.. Dia snggup terjun dri tingkap 4.. Mujur dia x ada apa.. Cuma luka dilutut.. Dia jugk tolong yeji, yuqi dn eunha yg ditarik namja miang itu.. Korang x sedar ka yg sinb bntu korang" jungkook sedikit keras..

"Kau siapa nk ajar kitaorang.. Skali liar tetap liar.. " yuju..

Bewboys hanya mengelengkan kepala.. Eunha, yeji dan yuqi menangis.. Bila mereka melihat sinb yg selalu mereka musuhi menolong mereka dan terluka gara2 mereka..
Hwangirls yg lain masih menyalahkan sinb..

Doktor keluar dan hanya bercakp dgn rose saja.. Mereka sedikit hairan kenpa??.. Tapi hwangirls malas melayan eunha, yeji dan yuqi mahu tahu keadaan sinb.. Rose selesai bercakp dgn doktor..

"Korang semua pergi la balik.. Sinb x perlukan korang pon.. Dan korang pon bukan peduli ponkn buat apa kat sini ramai2.. Pergi la balik.. " rose nak melangkah masuk..

Daniel menarik tangan rose..

"Aku temani kau rose.. " daniel rose hanya mengangguk..

"Rose.. Kami nk tahu keadaan sinb" yuqi.. Eunha dan yeji mengangguk..

Hwangirls terbeliak mata mereka mendngar perkataan yuqi.. Baru rose nk buka mulut sowon berckp

"Korang pon nk jdi mcm rose.. Ikut sinb.. Korang x takut ka mcm mna kami buat rose.." sowon

"Eunha ,yeji dan yuqi.. Korang nk ikut sinb jadi liar jugk.. Aku boleh bagi tau appa apa yg jadi dan aku akan ckp sinb yg mengajak korang pergi sana.. Sbb dia paling liar dan badgirl dlm kluarga kita.. So omma appa pasti akan percaya.. Dan korang siap2 omma appa hntar pergi london." tiffany..

Eunha, yeji dan yuqi berkeras masuk kebilik sinb.. Bewboys dan mengikuti kerana nk tahu jugk keadaan sinb.. Hwangirls terpaksa masuk.. Kerna x mahu sinb mempengaruhi otak eunha, yeji dan yuqi..

Sinb dh pon sedarkan diri.. Eunha, yeji dan yuqi meminta maaf dkt sinb.. Sinb hnya mengangguk.. Tapi selepas itu hwangirls dtg ke arah sinb lalu memaki dan memarahi sinb.. Sinb malas nk dngr.. Krana dia x larat nk bertekak dgn mereka.. Rose membela sinb.. Tapi sinb menyuruh rose diam.. Rose menangis melihat sinb yg x slah tapi disalahkan.. Eunha, yeji dan yuqi sudah berkali2 menarik unnie2 mereka.. Dan berkata kalau sinb x salah.. Tapi hwangirls tetap membenci sinb.. Dan memaki hamum.. Mereka x malu langsung dihadapan bewboys yg terkenal disekolah..

♥Sinb Story♥Where stories live. Discover now