Sinb pon kerja seperti biasa.. Waktu balik kerja sinb minta balik lebih awal kerana nk ambil sehun.. Chorong pon memahami.. Ramai pekerja disitu x suka chorong manjakan sinb.. Bagi mereka chorong x adil.. Sbb lebihkan sinb dri segi apa pun..
Sampai ditempat sehun bekerja. Sinb berasa sedih keran sehun masih tiada ditempat kerjannya.. Sinb pon terus balik dan mencri namun tetap tiada.. Sinb kembali keluar dan mencri sehun dimerata tempat..
Disatu sisi.. Eunha, umji dan yerin x sengaja melihat sehun bersama nayeon sdg berada di mall.. Mereka menghubungi sinb.. Namun sinb x angkat sebab sdg mencri sehun.. Eunha yg geram melihat kemesraan sehun dgn nayeon pon mendekati mereka..
"Sehun! " eunha..
Umji dan yerin hanya ikut eunha dri belkang. Sehun dan nayeon hanya memandang kearah mereka.. Kerana sehun x kenal kawan sinb..
"Kau sehun kan?? " eunha..
'Mereka nie siapa.. Jgn2 kawan sinb.. Aku x boleh mengaku yg aku sehun.. Nnty sinb tahu kalau aku x buta..' sehun smbil mencri idea..
"Ya.. Saya sehun kim se-hyun" sehun tah nama siapa yg dia ambik..
"Kau bukan oh sehun? Suami sinb?" eunha ingat akan nama penuh sehun..
'Mampus mereka ini mmg kawan sinb. ' sehun dlm hati..
"Ani.. Saya x kenal siapa si.. Sinb? " sehun sengaja seakan x knal sinb..
"Hello.. Nie bakal suami aku.. Kau tu salah orng okay.. Dh pergi sna" nayeon.. Terus menarik tangan sehun pergi
Eunha, yerin dan umji hairan dgn apa yg terjadi.. Mereka bercadang untuk memberitahu sinb.. Mereka pon pergi.. Sedgnk sehun dan nayeon.. Nayeon menanyakan kpd sehun.. Sehun pon menceritakan hal sebenar..
"Tapi u jgn risau. I xkn pernah bagi hati dkt dia.. Dkt hati i hnya ada u sorng saja.. Smpai bila2.. Dan i janji i akan kawin dgn u.. Dan i akn ceraikan dia.. Cuma skrang i tengh kumpul cara untuk ceraikan dia.. Supaya x nmpak yg i nie jahat.. Okay baby" sehun mencium dahi nayeon..
"Janji taw sayang. I pegang janji u sayang.. Jgn pernah sakiti i.. Nie saja u dh buat i sakit tau.. Sbb x tunggu i.. U kawin dgn pompuan tu.. " nayeon buat2 merajuk..
"Ye baby i tahu... Jgn la merajuk.. Pompuan tu akan dpt apa yg sepatutnya dia dpt. " sehun..
Nayeon dan sehun pon berpelukkan.. Sinb pon masih mencri dimana sehun.. Hingga hujan turun dgn lebat.. Sinb singgah di stesen bas.. Sehun yg baru menghantar nayeon balik x sengaja melihat sinb yg kesejukkan.. Namun apa yg menarik pandangan ialah sehun melihat suho dtg dn membuka jacket lalu diberikan kpada sinb.. Sehun masih memerhati didlm kereta mewah miliknya..
Sinb sgt kesejukkan.. Suho dh x tahu nk buat apa.. Suho pon mendekati sinb lalu memeluk sinb untuk menghangatkan sinb.. Tapi x lama kemudian sinb pengsan disitu.. Sehun yg melihat suho memeluk sinb. Sehun jadi marah.. Tiba sehun melihat sinb pengsan.. Membuatkan sehun turun dri kereta dan berlari mendapatkan sinb dri suho..
YOU ARE READING
♥Sinb Story♥
ФанфикSinb with the boys.. ~Random~ Ff kali nie sinb dgn banyak namja lain.. Saja author buat.. Anggap mcm cerita pendek gitu~~~ ~~~~~~~ Hwang sinb ~~~~~~~