Siyah Gitar
3. BölümBir olayın başlangıcı diğer bir olaya bağlıdır ve bu döngü böyle sonsuza kadar zincirleme şekilde devam eder.
Benim kariyerimin zincirleme olay örgüsüne bir bakalım,İlk olarak üniversiteye başladıktan iki ay sonra müzik kulübünde bir kenarda tek başıma gitar çalarken Baran'ın gelip "Yedek penan var mı?" Diye sorması.
Daha sonra o gün Tuna'yla tanışmamız ve ertesi gün de gün içinde sıkça konuşmamız.
Okul dışında da görüşmeye başlayıp bir akşam kafa dağıtmak için gittiğimiz mekânda alkolün de etkisiyle sahneye çıkıp benim bir şarkı söylemem. Bunun üzerine herkesten beğeni topladığım için aynı mekânda ertesi hafta sahne almamız. Bu şekilde mekândan mekâna duyulan ismimiz ve sık sık benzer mekanlarda sahne almamız.
Ve o gün. Stüdyomuzdan evimize giderken arabada öylesine söylediğim şarkının çekilen videosunun sosyal medya profilime yüklenmesiyle Lavinia Orgun olmaktan çıkıp bir anda 'Siyah Gitar' ismini almam.
Aral Prodüksiyon'dan aldığımız teklifle birden kendimizi şöhretin parlak yolunda yürürken bulmamız. Evet her şey tam da böyle oldu. Birbirine parça ipler gibi eklenerek.
Eve girdiğimizde herkes üzerini değiştirmek için odalarına çekildiğinde ben salonun ortasında kalakalmıştım.
Birden gelen mutsuzluk ve ağlama isteğiyle karşı karşıyaydım ve bunun mutluluktan mı yoksa mutsuzluktan mı olduğunu anlamamıştım."Lavi, iyi misin?" Baran'ın sesini duyduğumda başımı ona doğru çevirip onaylayan bir ifadeyle başımı salladım.
"Prodüksiyondan mesaj geldi, yarın saat 14.30'da menajerlik hizmeti verecek kişiyle tanışacakmışız şirkete gitmemiz gerekiyormuş."
"Tamam. Tuna'ya söyledin mi?"
"Söyledim."
Sonraki saatler sosyal medyadaki azalmanın aksine artarak devam eden 'Siyah Gitar' furyasını izledik.
Twitter'da #SiyahGitar etiketiyle tam 500.000 tweet atılmıştı ve Türkiye gündeminde birinci sıraya yerleşmiştik.
"Bence ikiniz de bana teşekkür etmelisiniz." Üçümüz de siyah kanepeye dizilmiş telefonlarımızdan sosyal medyada gezerken Tuna'nın sesiyle bakışlarımızı telefondan Tuna'ya yönelttik.
"Neden?"
"Videoyu ben çekip paylaştım. Yani bir anda trend topic olmamızın sanatkârı benim."
"Başımıza gelen her şeyi kendine mâl etmekten tahmini olarak ne zaman vazgeçeceksin Tuna? Lavinia o şarkıyı söylemeseydi sen videoyu çekmeyecektin. Teşekkür edilmesi gereken biri varsa sen değil, Lavinia'dır."
Baran'ın net ve kararlı sesiyle sitem etmesine karşın Tuna'da tepkisini belli etti.
"Baran'a göre her şey Lavinia sayesinde zaten. Biz ağzımızla kuş tutsak yaranamayız ama Lavinia nefes alsa Baran teşekkür edecek."
Ayağa kalkıp telefonumu ortadaki koyu kahve rengindeki orta sehpaya bıraktım.
"Eğer bu videoyu sen çektin ben paylaştım bana teşekkür et bilmem ne muhabbeti yüzünden birbirinize düşecekseniz ben yokum bu işte."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah Gitar
ChickLit"Müzik; erkeklerin yüreklerinden alev, kadınların gözlerinde yaş çıkarır." İsminin anlamı ölüm çiçeği olan Lavinia, sevgi ve ilgiden uzak geçirdiği hayatının yirmiüçüncü yaşında arkadaşı Tuna'nın yüklediği videoyla birden tüm Türkiye'nin tanıdığı bi...