59. "Yabancı"

117 7 8
                                    

Siyah Gitar
59. Bölüm

"Kim geldi acaba bir baksana." Karan'ın fısıltı tonundaki sesiyle koltuktan kalkıp kapıya ilerledim.

Yirmi beş yaşlarında açık kumral bir gençti kapıdaki. "Buyrun kime bakmıştınız?"

"Baran Turan. Bu binada oturuyor dediler."

Baran Ayşıl'ı işaret edince Ayşıl'ı elinden tutup salona götürdüm. "Sen biraz oylayabilir misin?" Karan'a doğru eğilip kurduğum cümleyle başını sallayıp Ayşıl'ı balkona çıkardı.

Baran içeri geçmesini işaret ettikten sonra stüdyoda ses yalıtımı olduğu için oraya yönlendirdi.

"Baran Turan benim. Siz kimsiniz?"

"Milan. Milan Arcan."

Soyad benzerliği de olabilirdi Karan'ın bir akrabası da olabilirdi... "Memnun oldum. Sizi evime kadar getiren sebep nedir peki?"

"Ben Karan abimin kuzeniyim. Kendisi benimle pek görüşmez. Sizi uyarmaya geldim. Tuna Palaz diye birini tanıyor musunuz?"

"Tanıyoruz evet. Eski bir arkadaşımız."

"Fırat Demirci'ye sizin evinizin adresini ve Lavinia Hanımın gittiği orman evinin adresini Tuna verdi. Fırat'ın yaptırdığı her şeyin sorumlusu Tuna Palaz."

Baran'a doğru eğilip "Bu iş bizi aşacak gibi. Karan'a söyleyelim mi?" Dedim.

"Bende onu diyecektim. Ben Ayşıl'ı dolaştırayım biraz siz konuşun. Bana haber vermeyi unutma ama."

Baran alnımı öptükten sonra Ayşıl'ı da alarak evden çıktı. "Lavinia bir şey mi oldu, Kimmiş gelen?"

"Milan Arcan. Kuzeninmiş galiba."

"Evet ama pek görüşmüyoruz. Hollanda'da yaşıyor o." Milan stüdyodan çıkıp salona geldiğinde Karan'la birbirlerine sarıldılar ve Milan anlatmaya başladı.

"Tuna Palaz. Lavinia Hanım-"

"Hanıma gerek yok. Lavi veya Lavinia demen yeterli."

Devam etti.

"Lavinia ve Baran'la yollarını ayırdıktan sonra intikam planlarına başladı. Sen bunu nereden biliyorsun diyebilirsin. Karan abimin isteği üzerine ben onu sürekli takipteydim. Bunca zamandır karşınıza çıkmayışının sebebi o. Size zarar verme ihtimalinden korktuğu için tehdit v.s yollarla sizden uzak tutuyordu. Ama bir süre sonra Fırat Tuna'yı bulmuş. Çok yüksek ücretler karşılığında ona bildiği her şeyi anlatmasını istemiş. Tuna'da sizinle ilgili ne biliyorsa anlatmış. Nerede kaç daireniz olduğuna kadar. Daha sonra da birlikte intikam planlarına girişmişler."

Yanımda duran Karan'ın kolunu tutup karnıma giren ani sancıyı umursamamaya çalıştım.

"Lavinia iyi misin?"

Onaylar bir ifadeyle başımı salladıktan sonra, "Tuna çok fazla oldu artık."

Stüdyoya geçip bir uyarı mektubu yazıp Milan'a uzattım. "Bu mektubu ona götür. Benim doğum yaptığım günden itibaren hayatını mavhedeceğimi de söyle."

"Tamam." Milan evden çıktıktan sonra balkona kendimi apar topar attığımda Karan Baran'la telefonda konuşuyordu.

"Baran'la konuştum. On dakikaya burada olurlarmış."

Karnımı kollarımla iyice sarıp duvara yaslandım. "Baran ve Tuna'da ailesiz büyümüştü ama bana o eksikliği hissettirmemek için ellerinden gelenin belki de on kat fazlasını yaptılar hep. Tuna nasıl bu kadar kötü kalpli olabildi anlayamıyorum..."

Siyah Gitar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin