Hikâyeye oy sınırı koymak gibi bir düşüncem yoktu fakat 5 oya ulaşmadan yeni bölüm gelmeyecek.
Şimdiden teşekkürler
İyi okumalar dilerim
Siyah Gitar
4. Bölüm-Yazarın Anlatımıyla-
-Video trend olduktan bir gün sonra-İş adamı kılıfına sığdırılmış yer altı dünyası. Rekabetler, kardeş katliamları, illegal işler yumakları ve bütün bunların içine doğan, doğmak zorunda kalan bir sürü çocuk. Yer altı dünyasında kurallar böyle işler. Babasının prestiji, kaderi, oğlunun hayatını şekillendirir. İyi bir yere sahipsen kral olursun ve veliahtlarını yetiştirirsin. Şayet değilsen, yer altının karanlık dünyasında çıkan savaşlarda yok olup gidersin. Buranın kuralları böyledir.
Karan Arcan. Arcan ailesinin en büyük oğlu. Bir zamanların veliahtı, şimdinin müstakbel kralı. Yurt dışında iyi bir eğitim alıp okulu bitirdiği gün babasının pusuya düştüğü haberini alan Karan Arcan.
Yer altı dünyasının birinci rekabet kuralı, rekabetçilerin şartları daima eşit olmalıdır. Bir taraf evliyse diğer taraf da evlenmelidir. Normal şartlarda zinciri koparılan adalet terazisi rekabete gelince harfiyen doğru ölçüm yapmak zorundadır.
"Karan Bey, Eren Bey geldi."
Saat öğlene doğru onbir buçuğa saniye saniye yaklaşırken güne çoktan başlayan Karan çoktan üzerine siyah gömleğini, pantolonunu, ceketini ve ayakkabılarını giymiş giyinme odasındaki çekmecelerden birini açmış aşağı yukarı 10 çift olan kol düğmelerini ve yaka iğnelerini inceleyip birini seçmeye çalışıyordu.
"Tamam. Çalışma odasına geçmesini söyle. Geliyorum."
"Nasıl isterseniz."
Çekmeceyi kapatıp siyah ve grinin tonlarıyla dekore edilmiş odasından çıkıp üç katlı evin en üst katında olan çalışma odasına gitmek için asansör tuşuna bastı. Evinde asansör vardı çünkü babası geçirdigi kaza sonucu yürüme yetisini kaybetmişti. Hâliyle evde dönüşebilmesi için de bir asansör yaptırılmıştı.
Evdeki tüm kapılar gibi çikolata kahve rengindeki kulplarına 'A' harfi işlenmiş kapıyı açıp içeri girdi.
"Seni dinliyorum."
"Karan Bey, öncelikle yer üstü dünyasında olanlardan çok bizim camiada olanları özetlemek isterim. Babanızın suikastini planladığını düşündüğümüz ve rakibi olan Fırat Demirci'nin sizinle yaşıt olan oğlu Kaan Demirci işleri devralmış ve bildiğiniz üzere geçtiğimiz aylarda evlendi."
"Kısa kes."
"Babanız Orhun Bey ile de görüştüm. Babanızın görevini devraldığınızı ilan etmeden önce evlenmeniz gerekiyor."
"Ne yapayım Eren? Yoldan geçen birine ben mafyayım benimle evlenir misiniz mi diyeyim."
"Hayır. Ama eğer kalbiniz size doğru yolu göstermezse evet bu ihtimal de göz önünde."
Ceketinin cebinde titreyen telefonunu çıkarıp baktığında kendi ailesiyle ilgili haberleri takip etmek için üye olduğu bütün haber sitelerinde benzer manşetler boy göstermekteydi.
Siyah Gitar söyledi, sosyal medya sallandı!
Kırık Notalar grubunun gitaristi sesiyle büyüledi!
Amatör müzik grubundan sosyal medya trendlerine!
"Bu Siyah Gitar kim ya."
"Anlamadım efendim?"
"Bütün haber ve magazin sayfalarında benzer manşet. 'Siyah Gitar furyası' neymiş bakalım"
Haberlerden birini açıp okumaya başlamadan önce eklenen videoyu izledi. Bir arabanın ön koltuğunda oturan, arkası dönük, saçını dağınık bir ev topuzu hâline getirmiş bir kızın radyoda çalan arapça bir şarkıya eşlik eden temiz, detoneden eser olmayan sesi.
Amatör müzik grubu Kırık Notalar'ın gitaristi Lavinia, sosyal medyayı salladı!
Trafikte çekilen videonun Lavinia'nın sosyal medya profiline yüklenmesi sonucu video milyonlarca izlenmeye ulaştı!"Beni dinle, git Barış Abiyle konuş. Kızı tanıdığını sesini çok beğendiğini filan söyle. Sonra da Anıl'ı bul. Ne kadar istiyorsa ver. Bu kızın menajerliğini yapacak. Ama sakın Anıl'ın babasından bahsetme. Sende şirkette gözünü kulağını dört aç."
"Anlamadım Karan Bey?"
"Neyini anlamadın? Truva atını oynayacağız."
"Tamam Karan Bey. Yalnız, babanıza bu durumdan bahsedeyim mi?"
"Hayır. Çıkabilirsin Eren. Senden haber bekliyorum."
⛓⛓⛓⛓⛓
-Lavinia'nın Anlatımıyla-
"Profesyonel bir repertuar hazırlamanız gerekiyor."
"Enstrümanlarınızın bakımları ne zaman yapıldı?"
Saatlerdir evimizin salonunda koltuğa dizilmiş karşımızda oturan Anıl'ın konuşmalarını ve sorularını dinliyoruz. Ben dinlerken yoruldum ama o konuşmaktan yorulmamış gibi.
"Anıl, anladıysam Allah belâmı versin. Çenen de mi ağrımadı abi?"
Tuna ikimizin de iç sesinin dışa vurulmuş hâli gibi isyanını dile getirirken bitkin bir gülümsemeyle Tuna'ya baktım.
"O kadar tepkisizsiniz ki, sizden dönüt alamayınca devam ediyorum bende."
"Tamam. Gidelim uyuyalım sabah etraflıca konuşuruz." Baran'ın esnerken kurduğu cümle ne kadar yorulduğunu ortaya koyarken Anıl "Tamam ben kaçtım o zaman. İyi geceler hepinize" dedi ve evden çıktı. Biz de odalarımıza dağıldıktan sonra odamdaki ışıkları kapatıp sadece telefon ışığı odayı aydınlatırken sosyal medyada gezmeye başladım. DM kutum dolmuş taşıyordu. Gelen bildirimler de cabası.
Nasıl bir ortama girdiğimizden ve gireceğimizden haberimiz yoktu ama bunun için de sabırsızlanıyor gibiydik.
Aklıma şirketin koridorunda Eren'in cümlesi takılırken konserde kendime neden dikkat etmem gerektiğini hâlâ anlayamamıştım.
Bir süre adıma yapılan paylaşımlara göz gezdirdikten sonra esneyerek telefonu komodine bırakıp odayı dolduran ay ışığını izleyerek uyuyakalmıştım.
Kırık Notalar grubunun gitaristi Lavinia. Ya da yeni ismiyle Siyah Gitar.
Umarım bana siyah bir kariyer sunmazdı.
-------
Vote: 5
Sonraki bölümlerde görüşmek üzere 🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah Gitar
ChickLit"Müzik; erkeklerin yüreklerinden alev, kadınların gözlerinde yaş çıkarır." İsminin anlamı ölüm çiçeği olan Lavinia, sevgi ve ilgiden uzak geçirdiği hayatının yirmiüçüncü yaşında arkadaşı Tuna'nın yüklediği videoyla birden tüm Türkiye'nin tanıdığı bi...