2. Kuple 25. Bölüm "Araf"

40 2 0
                                    

Siyah Gitar
2. Kuple 25. Bölüm
"Araf"

"Anlamadım, ne demek bilgilerim ifşa oldu?"

Telefonunu apar topar çıkarıp ekran görüntüsünü aldığı haberi bana gösterdi.

Karanlık Adam Aydınlandı!

Bugün sabah saatlerinde elimize ulaşan bilgilere göre Siyah Gitar'ın birlikte sahne alıp daha sonrasında eşi Baran Turan'dan apar topar boşanıp evlendiği ve kimliği sır gibi saklanan Karanlık Adam'in kimliği açığa çıktı!

Bir şehir hastanesinde kadın hastalıkları ve doğum uzmanı olan Karanlık Adam olarak tanınan müzisyenin gerçek ismi Karan Arcan. Babası köklü bir iş adamı olan Arcan'ın psikoloji bölümü diploması da bulunmakta.

Komodinin üzerindeki telefonumu alıp avukatıma mesaj attım.

Lavinia: İşini gücünü bırakıp hemen sana attığım konuma geliyorsun.

Av. Orçun Dağdelen: Kötü bir şey mi var?

Lavinia: Sana ne dediysem onu yap Orçun.

Daha sonra Karan'a baktım. "Beni buradan çıkarman gerek."

"Saçmalama."

"Karan. Eğer bir saat içinde buradan kaybolmazsan buraya İstanbul'un bütün magazincileri akın edecek."

Yanıma iyice yaklaşıp ellerimi tuttu. "Anlamıyorsun... Seni buradan çıkaramam."

"O kazadan sonra beni kapattığın evin odasını hastaneye çeviren adam mı söylüyor bunu emin olamadım."

Güldü. "Ben unuttuğunu düşünmüştüm."

"Sevdiği kadına defalarca silah doğrultan bir adamın yaptıklarını unutmak ne mümkün?"

Beyaz önlüğünü çıkarıp odanın penceresini açtı. "Aynı şeyi tekrar yapabilecek bir birikime sahip değilim maalesef."

"Ama ben sahibim. O yüzden seçimini yap."

Yüzünü bana dönüp sırtını pencereye yasladı. "Çocuklar ne olacak. Sabit bir düzenleri olması gerekiyor."

Omuzlarım düştü. "Annenle kalabilirler... En azından sular durulana kadar."

Kararını vermiş olacak ki telefonunu çıkarıp birini aradı. "Attığım konuma bir araç ve birkaç adam gönder. Boş olmasın."

Daha sonra da eşyalarımı ve eşyalarımızı toparlayıp benim üzerimi değiştirdi. Hastaneden çıkmak için kısa bir vaktimiz vardı ve aşağısı şimdiden karışmaya başlamıştı. Bodrum kata inip otoparka geçtik ve buraya getirilen panelvan siyah bir arabaya bindik.

Arabayı başkası kullanıyordu ve önümüzde ve arkamızda iki koruma aracı daha vardı. "Kabul et Karan. Bu karanlık dünya seni kendine benzetmiş. Adapte olman uzun sürmüyor."

"Ben bu dünyanın içine doğdum Lavinia. Muhtemelen buradan da tamamen ayrılışım olmayacak."

Onu çok kez simsiyah kıyafetleri ve etrafındaki koruma ordusuyla birlikte görmüştüm. Dahası, o korkutucu ve karanlık adamla tam bir ay geçirmiştim. "Merak ettiğim bir şey var, ben Ayşıl'a doğum yapana kadar mafyacılık oynamaktan ve beni tehdit etmekten vazgeçmeyen adam ne olduda birden bire doktor Karan Arcan'a dönüştü?"

Siyah Gitar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin