62. "Lavantalar"

84 6 9
                                    

Siyah Gitar
62. Bölüm

"İyi misin güzelim?" Gözlerimi Karan'ın sesiyle açtım. "İyiyim."
Telefonumu bulup ekranımı açtığımda saatin fazlasıyla geç olduğunu görür görmez ayaklandım. "Ne oldu?"

"Benim artık gitmem gerekiyor"

"Nereye?"

"Eve."

"Evindesin zaten."

Gülümseyip yatağın üzerinde duran elini tuttum. "Baran merak etmiştir. Ama istersen şöyle yapalım. Ben Baran'ı arayayım. Hafta sonu burada kalayım?"

"Neden olmasın."

Baran'ı arayıp haber verdikten sonra sırtımı yatak başlığına yaslayıp doğruldum. "Üniversiteyi bitirebildin mi?"

"Boğaziçi mimarlık fakültesini ikincilikle bitirdim..."

"Birinci kimdi?"

"Baran."

Konuşarak sabah olduğunu fark ettikten sonra birkaç saat daha uyuyup uyandık.

Kahvaltı yaptıktan sonra salona geçip rastgele bir film açtım.

“Ya Karan dikkatimi bozuyorsun ama.” Deyip uzaklaşmaya çalıştım. Eli mengene gibi belimi sardığı için sadece çalışmış, uzaklaşamamıştım.

Film izliyorduk, ama Karan durmadam beni öpüp, kokladığı için geçen dakikalardan hiçbir şey anlayamamıştım.

“Ben de kendi filmimle ilgileniyorum işte, karışmasana.” Deyip kendince savunma yapıp, yanağıma sıkı bir öpücük kondurdu.

Bu hâline gülerken, bende dayanamayıp dudağının kenarına minik bir buse kondurdum.

“Ama sen diyorsun ki, gel beni ye.” Deyip iki eliyle de belimi kavradı. Sıkıca kendine çekip, kokulu öpücük kondurmaya devam etti.

Bazen huylandığım için gülüyor, geri çekilmeye çalışıyordum istemsiz. Karan’ın da dudaklarının gerilmesinden gülümsediğini anlıyordum.

“Ya tamam, tamam. Film geçiyor, bırakta izleyeyim bir şey anlayamadım zaten.”

Yüzünü boynuma gömüp, derin nefesler alırken bende elimi saçlarına götürdüm.

Yumuşacıktı, bebek gibi.

“Hayatta kalabilmek için insanların havaya, yiyeceğe ve suya ihtiyacı vardır. Benim ise, sadece senin kucaklamana, gülüşüne ve öpücüğüne ihtiyacım var. Bu durumdan beni mahrum bırakma.” Deyip kafasını boynumdan çıkardı.

“Seni seviyorum.” Deyip dudaklarıma minik bir öpücük kondururken, aynı şekilde konuştum bende.

“Seni seviyorum, çok seviyorum.”

Karan'ın dudakları yüzümün neredeyse her yerinde gezerken ben sosyal medya bildirimlerimi kontrol ediyordum.

"Eee?" Dedi dudaklarını şakaklarımdan çekip. "Ne eee?"

Siyah Gitar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin