Siyah Gitar
2. Kuple 9. BölümPelin'in gelmesinin üzerinden neredeyse üç saat geçti. Dördümüz bir masanın etrafına dizilmiş şirketin girişindeki kafede oturuyoruz. Karan yanımda oturduğu sandalyeyi bana iyice yaklaştırmış, bir kolunu da arkamdan belime dolamıştı. "Hâlâ inanamıyorum şaka gibi ya." Pelin'in sorusuna Karan kaşlarını çattı. "Şaka gibi olan ne?"
"Lavi senden öyle bir bahsediyordu ki sanırsın aranızda hiçbir şey yaşanmamış. Benim hiç umudum kalmamıştı ikinize dair." Uras muhtemelen bizden habersizdi ki,
"İhtimal vermeme sebebin ne? Müzik dünyasında herkes birbiriyle birlikte olmuyor mu zaten?" Diye konuştu.
"Uras, Pelin'in eşisin diye bir şey demiyorum ama lütfen bilgin yoksa fikrin de olmasın."
Karan yüzünü saçlarıma yasladı ve kulağıma doğru fısıldadı, "Sakin ol Siyah Gitar." Pelin ortamı sakinleştirmek için atıldı. "Kanka senin emanetlerin var onları vereyim mi?"
"Ne emaneti?" Elindeki valiz tipi çantadan mor renkli bir kutu çıkardı. "Bunu aslında Lavinia'ya değil sana vermem gerekiyor. Bunu sana o hazırladı." Dedi Karan'a ithafen.
Karan şaşkın ve meraklı bakışlarla kutuyu Pelin'den aldı. "Biz eve gidelim o zaman. Ben yorgunum biraz."
Masadan ayrılıp eve doğru yola çıktık. "Karan iyi misin?"
Bir iki saniye bekleyip cevap verdi, "İyiyim."
"Bak yorulduysan taksiye bilebiliriz."
Tuttuğu elimi kaldırıp sol bileğimin iç kısmını öptü. "İyiyim sorun yok."
Israr etmedim ve yürümeye devam ettik. Yarım saat sonra eve ulaşabilmiştik. Karan üzerini değiştirmeden salona geçip elindeki kutuyu orta sehpahaya bıraktı.
"Açmayacak mısın?"
"Cesaretim yok. Seni ne hâle getirdiğimi daha fazla görecek cesaretim yok." Kutuyu sehpahadan alıp ortamıza koydum. Kapağını açıp kenara bıraktığımda Karan'ın gözlerinin kapalı olduğunu fark ettim. "Aç gözlerini."
Açmadı.
Ellerimi yanaklarına koyup tekrar konuştum. "Karan gözlerini aç." Bu söylediğimden sonra derin bir nefes aldı fakat aldığı nefesi geri vermedi.
Kutunun en üstünde akıl hastanesine girmeden önce aldığım kolye vardı. Üzerine iliştirdiğim notla birlikte.
Görünce sevebileceğini düşündüm.
Birkaç kolye ve bileklikten sonra eline kat izi olmuş ve sararmış bir zarf aldı.
"Bu mektubu saklamanı istiyorum. Eğer bir gün aynı noktaya tekrar gelmek zorunda kalırsak aç oku. Ama o zamana kadar asla açmayacaksın. Tamam mı?"
"Tamam."
⚜
Karan duşa girmiş, bende salonda sosyal medyada dolaşıyordum.
Anlık bir fikirle galerime girip fotoğraflardan birini seçip paylaştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah Gitar
ChickLit"Müzik; erkeklerin yüreklerinden alev, kadınların gözlerinde yaş çıkarır." İsminin anlamı ölüm çiçeği olan Lavinia, sevgi ve ilgiden uzak geçirdiği hayatının yirmiüçüncü yaşında arkadaşı Tuna'nın yüklediği videoyla birden tüm Türkiye'nin tanıdığı bi...