Siyah Gitar
47. BölümErsel'in nişanından sonra arabada aşerme krizim tutmuş, bütün İstanbul'da nar aramıştık adeta.
En sonunda bir manavda bulup eve geldiğimizde Baran Ayşıl'ı kucağına alıp yukarı çıktı. Arka koltukta benim kullandığım iş bilgisayarım vardı ve onu almam gerekiyordu.Arka koltuğa geçip "Koltuğun gözünde bir bilgisayar var verebilir misin?" Dedim.
"Bilmem, verebilir miyim?"
Gözlerimi devirip bilgisayarı kendim aldım. "Bu bilgisayar neden arabada duruyor?"
"Bunu genelde konserlerde orkestraya veriyoruz. Repertuarlar filan bunun içinde. O yüzden."
"Tablet kullanmıyor musun? Bir kaç konserde öyle görmüştüm."
"Onu şarkıların akorlarına bakmak için ben kullanıyorum. Hayırdır müziğe merakın mı arttı?"
Omuz silkip arabadan indi. "Lavinia merak ettiğim bir şey var."
Apartmanın kapısının önünde durduk. "Ne var?"
"İsmin ülke sınırlarını aşmışken nasıl evinizin önüne magazinciler akın etmiyor?"
"Gizlilik kararı aldırdık. Ev adresimiz ve telefon numaralarımız gizli tutuluyor. Bizde zaten iki numara kullanıyoruz. Biri iş için diğeri özel hayat."
Karan'la yaşadıklarımızdan dem vurmadan konuşmayalı baya bir uzun zaman olmuştu. "Bana verdiğin numara hangisi?"
"Karan kime hangi numaramı verdim diye bakmıyorum ki. Ara anlayalım."
Ceketinin cebinden telefonunu çıkarıp beni aradığında elimde olan telefonum çalmaya başladı. "Özel hayat için kullandığım numarayı vermişim."
Karan'ın yüzünde gördüğüm tuhaf mutluluğun sebebini anlayamamıştım.Asansöre binip eve girdiğimizde Baran çoktan Ayşıl'ı odasına yatırmıştı. "Üzerini değiştirdin mi?"
"Değiştirdim. Bende bir duşa gireyim sende yat istersen yorulmuşsundur."
Baran'ın yorgunluğu gözünden anlaşılıyordu ama benim gram uykum yoktu. Üzerimi değiştirip tam banyoya girecek olan Baran'ı tuttum. "Senin hani planında tutarsızlık var dediğin bir proje vardı. Ben ona bir bakayım mı?"
"Benim bilgisayarda, bak tabii."
Baran'ın bilgisayarını alıp salona geçtim. "Uyumayacak mısın?" Karan'ın gelişiyle başımı kaldırdım. "Yatsam da uyuyamam. Şirketteki projelerden birinde problem varmış ona bakacağım."
"Mesleğini yapmıyorsun diye biliyordum."
"Aktif olarak yapmıyorum. Evde Baran'ın projelerine bakıyorum işte. Doğum yaptıktan sonra belki."
Projenin tasarımıyla şehir planlaması arasında tutarsızlık vardı. Duştan çıkan Baran'a doğru, "Baran bu projenin yapılacağı alanın şehir planlamasına bakıldı mı?"
"Dosyada ek olarak var dediler bana. Yok mu?"
"Hayır. Sabah belediyeyle bir konuş istersen."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah Gitar
ChickLit"Müzik; erkeklerin yüreklerinden alev, kadınların gözlerinde yaş çıkarır." İsminin anlamı ölüm çiçeği olan Lavinia, sevgi ve ilgiden uzak geçirdiği hayatının yirmiüçüncü yaşında arkadaşı Tuna'nın yüklediği videoyla birden tüm Türkiye'nin tanıdığı bi...