8. "Akşam Güneşi"

486 30 30
                                    

Vote:5

Siyah Gitar
8. Bölüm

-Baran'ın Anlatımıyla-

Birine olan hislerinizi gizlemek nedir bilir misiniz? Ben çok iyi biliyorum...

Lavinia...

Kelime anlamı olarak dünyanın en zarif çiçeği ya da ölüm çiçeği

Edebiyat terimi olarak ise hayalimdeki muhteşem sevgili

İki anlamı da karşılıyordu. Bütün güzellikleri içinde barındırıyordu. Bahsettiğim fiziksel güzellik değil tabii ki

Lavinia'nın ruhu, kalbi, merhameti, sevgisi her anlamda her şeyi güzel.
Aylar önce sahne aldığımız bir mekânın önünden geçen evsiz iki çocuğu görünce sahneyi bırakıp o çocukları alıp mekâna getirmişti. Yemek yedirmiş, üzerlerindeki kirli ve yıpranmış kıyafetleri yenileriyle değiştirip sosyal hizmetler yurduna yerleştirmişti.

Evin önüne gelen hamile kediyi doğum yapıp yavruları ve annelerini sahiplendirene kadar evde beslemişti.

Tek başına büyümüş bir kız çocuğu olmasına rağmen cesareti ve güçlü duruşu bazen Tuna ve beni bile hayrete düşürebiliyordu.

Videonun trend olduğu gün. Başkası olsa kendi yoluna bakardı. Lavinia'nın ilk düşündüğü "bundan sonra ne yapacağız" olmuştu.

Ailem, en azından babamın ölümüne kadar olan ailem fazlasıyla varlıklı ve prestijli insanlardı. Babamsa inşaat mühendisiydi ve aile şirketinde çalışıyordu. İstese yönetim kurulu başkanı olabilirdi ama o normal bir çalışan olmayı tercih etmişti.

26 Eylül 2007 günü iskeleden düşen kaynak makinesinden çıkan elektrik akımına kapılıp vefat etti.
Onca güvenlik önlemine rağmen o makine nasıl düştü hiç anlayamadım.

Annem. Babamın ölümünden sadece bir yıl sonra başka biriyle evlendi. Eşi de beni "başkasının çocuğuna bakamam ben" diyerek kabul etmedi.

Annemde beni sosyal hizmetler yurduna teslim etti. On sekiz yaşıma gelene kadar orada kaldım. Zaten sonrasında kalamıyorsunuz.

Üniversite döneminde KYK yurduna yerleştikten bir ay sonra Lavinia ve Tuna'yla tanışıp ayrı bir eve çıkmaya karar verdik. O gün bugündür de aynı evde oturmaya devam ediyoruz.

Birine olan hislerinizin adına aşk demek öyle bir iki günde olacak bir iş değildir. Benim Lavinia'ya olan hislerime aşk diyebilmem tanıştığımız günden itibaren beş ayımı aldı.
Kendimi ona göstermeyi çok denedim. Arkadaşlıktan öte gidemedim. Sırf bunun için de flört ettiği herkesle ilişkisini bir şekilde dolaylı yoldan bitirdim.

O gün. Konser çıkışı yıllardır içimde birikenleri bir çırpıda anlattığımda aramızdaki arkadaşlık ilişkisine zarar verdiğimi biliyordum. Yani ben öyle düşünüyordum.

Ama öyle olmadı. Lavinia sanki o gün hiç yaşanmamış gibi davranmaya devam etti.

Şimdiyse Tuna Lavinia ve ben sahilde kumların üzerine serdiğimiz ince pinik örtüsünün üzerinde oturmuş turuncuya boyanan gökyüzünde ufukta batmaya başlayan güneşi izliyorduk.

Siyah Gitar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin