30. "Kırık Notalar"

129 11 16
                                    

Siyah Gitar
30. Bölüm

-Yazarın Anlatımıyla-

"Karan Bey, telefon istemiştiniz..."

Karan'a sıfır bir telefon uzatan takım elbiseli adam telefonu Karan'ın önündeki sehpahaya bırakıp odadan ayrıldı.

Karan her zaman yaptığı gibi ilk önce sosyal medyaya girip Lavinia'nın paylaştığı fotoğrafı gördü.

Gördüğü fotoğraf karşısında kurşunu bu kez beyninden yemişe dönen Karan aceleyle magazin sitelerinden birine girdi.

Manşetler aynıydı.

Beklenen bebek dünyaya geldi!
Siyah Gitar ismiyle popülerlik kazanan Lavinia Orgun Turan, dün akşam saatlerinde Aral Holding'in yönetim kurulu başkanı Barış Aral ve Barış Aral'ın erkek kardeşi Savaş Aral ile apar topar hastanenin yolunu tuttu!
Lavinia Turan'ın doğum sürecinde eşi Baran Turan'ın hastaneye neden geciktiği hala gizliliğini korurken sabah saatlerinde Lavinia Turan'ın sosyal medya hesabından paylaştığı fotoğrafla beklenen doğum haberi geldi! Bebeğin ismi ve yüzü hâlâ merak konusu olmaya devam ediyor sevgili okurlar!
Lavinia ve Baran Turan çiftine kızlarıyla mutluluklar diliyoruz!

"Beklenen bebek ha? Mutlu aile tablonuzu gözüme sokmaya devam edin."

⛓⛓⛓

-Lavinia'nın Anlatımıyla-

"Bunlar senin hastaneye geç geldiğini nereden biliyor?"

Magazin haberlerini okurken Baran'a kısık sesle sorduğum soruyla bilmiyorum der gibi omuzlarını kaldırdı.

"Bilmedikleri şey var mı?"

Biz kendi aramızda konuşurken odanın kapısı açılıp içeri Barış Abi ve kardeşleri girdi.

Herkesten önce soluğu şeffaf beşiğin başında alan Eylem'in yüz ifadesi klavyede kullanılan masumiyet emojisinden farksızdı.

"Bu aynı siz ama ya..." Sinir bozukluğuyla güldüm.

"Bizim çocuğumuz olduğu için olabilir mi acaba? Sadece soruyorum..."

Baran doktorla taburcu işlemlerini konuşmak için odadan çıktıktan hemen sonra Barış Abi kulağıma doğru eğildi. "Annen burada."

"Ne yapayım buradaysa? Gönderin geri gitsin."

"Eğer karşılaşmak istemiyorsan Eylem'le dışarı çıkıp hava alın ben burada kalayım torununu görmek istiyor kadın..."

"Sadece beş dakika görüp gidecek. Çağırın gelsin."

Eylem ve Barış Abi odadan çıktıktan kısa bir süre sonra annem girdi.

"Kızım..."

"Bana kızım deme. Beş dakika görüp gideceksin. Süren başladı."

Annem beşiğin başına geçip "Senin bebekliğine benziyor..." dediğinde "Sen benim bebekliğimi nereden biliyorsun ya? İki yaşımda bırakıp gittin ya." Diye cevapladım.

Siyah Gitar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin