Siyah Gitar
2. Kuple 3. BölümBir nefeslik zaman geçmişti ki Karan kapıyı hafif kapatıp bana doğru gelmeye başladı.
"Ne oluyor?" Bir şey demeden kollarımı tutup ayağa kaldırdı bir elini belime atıp beni kapıya doğru yürütürken birkaç adım sonra gördüğüm görüntüyle bir an gözüm karardı.
"Sakin ol. İyi misin?"
"İyiyim..."
Karşımdaki adama baktım. "Ne işin var burada?"
"Seni görmeye geldim..."
"Bunca sene sonra mı, neden?"
Gözlerini benden çekip yere sabitledi.
"Bilmediğin şeyler var kızım.""Sakın. Sakın bana kızım deme. Benim bilmediğim ne çok şey varmış ya. Öğren öğren bitmedi sizin rezillikleriniz."
İçeri girdi ve Karan benden önce davranıp kapıyı kapattı. "Sakin ol. Tamam mı?"
Salona girip karşısındaki koltuğa oturdum.
"Bazı insanlar sol taraflarında kalp yerine taş taşır derler. Annem ve sende o insanlardansınız."
"Lavinia lütfen."
"Lütfen... Bu kelimeyi benim sana defalarca söylediğim geceyi hatırlıyor musun?"
Gözlerimi önümdeki sehpahadan ayıramıyordum.
"Lütfen baba, beni bırakma baba, lütfen eve dönelim baba, hatırladın mı o 13 yaşında arabanın kapısı önünde sana defalarca yalvaran o kızı?"
"Özür dilerim."
Sinirle ayağa kalktım. "Yeter artık! Hayatımı darmaduman ettikten sonra özür dilemenizden ben çok sıkıldım!"
Babam bir süre sessiz kaldıktan sonra konuştu, "Ben biliyordum."
"Neyi?"
"Karan'ın seni terk edeceğini."
Bütün vücudumun uyuştuğunu hissettim. Ellerimin, özellikle de parmak uçlarımın buz kestiğini.
"Biliyordun ve bile bile buna göz yumdun öyle mi?"
"Kızım ben çok özür dilerim... İşlerin bu raddeye gelebileceğini bilemedim."
"Bir kız çocuğunun kalbi doğduğu andan itibaren sadece babasına aittir derler, bir kız çocuğunun kolu annesi, kanadı da babasıdır. Siz annemle ikiniz benim kolumu da kanadımı da kırıp teyzemin önüne bıraktınız çöp poşeti gibi. Karan'ın gideceğini bile bile bana haber vermemendeki tek sebep ileri görüşlü olmayışın olamaz. Doğruyu söyle."
Başını dikleştirip geldiğinden beri üzerinde olan sahte pişmanlık maskesini bir kenara bıraktı.
"Annene acı çektirmek istedim. Yıllarca bana kendi kanımdan olmayan birini kızın diye yutturmasının bedelini ödesin istedim. Çünkü benim sana olan babalığım senin benim kızım olmadığını öğrendiğim gün bitti."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah Gitar
ChickLit"Müzik; erkeklerin yüreklerinden alev, kadınların gözlerinde yaş çıkarır." İsminin anlamı ölüm çiçeği olan Lavinia, sevgi ve ilgiden uzak geçirdiği hayatının yirmiüçüncü yaşında arkadaşı Tuna'nın yüklediği videoyla birden tüm Türkiye'nin tanıdığı bi...