41. "Yüzleşme"

114 10 7
                                    

Siyah Gitar
41. Bölüm

Baran'ın Anlatımıyla

Baran'ın Anlatımıyla

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Üç gün. 72 saat. Sayamadığım kadar dakika ve saniye. Bir cam tabakasının ardından görmek zorunda olduğumuz üç gündür uyutulan Lavinia.

Anne sütü stoğu tükendiği için zor da olsa bebek mamasına alışmaya çalışan Ayşıl.

Hastane kapısında adeta nöbet tutan onlarca magazinci, sosyal medyada aslı astarı bilinmeden yapılan saçma sapan haberler, susmayan telefonlar...

Üç gündür hayatım tamamen bundan ibaret.

"Baran?" Irkilerek gözümü açtığımda karşımda gördüğüm görüntü bana bakan Karan'dı.

"Ne oldu?"

Ne olursa olsun Barış Abi bir iş insanıydı ve biz de beklemekten başka bir şey yapmıyorduk zaten.

"Lale diye bir kadın geldi."

"Ayşıl'ın bakıcısı..." Uyku düzeni tamamen yerle bir olmuş Ayşıl'a baktım.

Lale Abladan Ayşıl için hazırladığı çantayı aldıktan sonra elimde neredeyse her yere götürdüğüm pusetiyle koltuklardan birine oturdum.

Lavinia, Ayşıl pusetin içinde uzun zaman geçirdiği günlerde bir saat arayla pusetten alıp rahatlaması için düz bir yere yatırıyordu. Ayşıl'ı pusetin içinden alıp yanımdaki diğer iki hastane sandalyesine yatırdım. Yirmi dakikanın ardından tekrar pusete yatırdıktan sonra bahçeye çıktım.

Kamelyalardan birine oturup kafamdaki bin türlü düşüncenin arasından sıyrılmaya çalışırken Karan tam karşıma oturdu.

"Lavinia sana benden bahsetmiş miydi?"

"Anlamadım?"

"Sana ilişkimizden bahsetmiş miydi?"

Sıkıntıyla iç çektim. "Ne ima etmeye çalışıyorsun. Aramızdan çekil filan diyeceksen kızı terk edip giden sensin."

"Ben ilişkimiz boyunca Lavinia'ya çok fazla yalan söyledim. Ailem konusunda önceki hayatım konusunda pek çok konuda sürekli yalanlar söyledim. Ama içim rahat biliyor musun?"

Lavinia'nın anlattıklarına göre hayatının bir dönemini mahvetmiş adam karşıma geçmiş söylediği yalanlara rağmen içinin çok rahat olduğunu ifade ediyordu. Ya da yaptığı bir çeşit günah çıkarma felsefesiydi.

"Belki de ilişkimiz devam etmiş olsaydı benim bu karanlık hayatım onu da karanlığa sürükleyecekti. Lavinia karanlık işlerle dolu bir hayatı değil, etrafındaki herkese ışık saçacağı bir hayatı hak ediyor. Evet çok fazla hata yaptım bunun da farkındayım. Yok yere hayatınızın neredeyse bir buçuk yılını zehir ettim. Ama benimki de içi boş bir umuda bel bağlamaktı..."

Siyah Gitar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin