40. "Boş Beşik"

105 9 5
                                    

Siyah Gitar
40. Bölüm

-Lavinia'nın Anlatımıyla-

"Nerede?"

"Ayşıl'ın odasında..."

"Çıkmadı mı hiç?"

Bugün tam bir hafta oldu. Bir haftadır Ayşıl'dan hiçbir haber yok. Herkes her yerde arıyor ama yok. Odanın kapısının açılmasıyla bitik bir hâlde başımı kaldırdım. "Lavinia..." Baran odadan içeri girip kapıyı kapattı.

"Bir hafta oldu Baran. Her Allah'ın günü sabahın köründe evden çıkıp gidiyorsun elin boş geri geliyorsun."

Karşımdaki puf koltuğa oturdu. "Güzelim, herkes her yerde arıyor... Polisler, Barış Abinin güvenlik görevlileri, Karan'ın adamları. Herkes."

"Karan deme bana. Ne geldiyse başıma onun yüzünden geldi. Şizofren diyip akıl hastanesine kapattılar onun yüzünden."

Bunu kimse bilmiyordu ve şu an ağzımdan kaçırmıştım... "Lavi, sen ne diyorsun?"

"Karan'ı çevremdeki kimse bilmiyordu. Aynı dershanede okuyorduk ama Karan sınıfın görünmez öğrencisi gibi bir şeydi. Gittikten sonra herkes benim Karan'ı kafamda uydurduğumu düşündü. Bu durum Teyzemin kulağına gidince beni akıl hastanesine kapattı. Dört ay şizofreni tedavisi gördüm ben..."

Odanın aralık kalan kapısında beliren Karan konuşmalarımı duyduğunu belirtiyordu. "Karan'ı bana unutturmak için defalarca elektro şok verdiler... Kullandığım yüksek dozda antidepresanlar, sakinleştiriciler, 'öyle biri yoktu Lavinia!' Diye bağıran terapistler... Üniversite sınavına neden iki yıl geç girdim sanıyorsunuz..."

Ben anlattıkça Baran'ın gözleri doluyor gibiydi. Baran'ın çocukken ağaçtan düştüğüm için oldu sandığı sağ bileğimdeki yara izini açtım. "Bu iz ağaçtan düştüğüm için olmadı. Kafamdaki 'öyle biri yok!' Diye bağıran sesler o kadar dayanılmaz bir hâle geldi ki bundan kurtulmanın tek yolunun ölüm olduğuna karar verip havanın fırtınalı olduğu bir gün tam gök gürlerken camı kırdım. Cam parçalarından biriyle de bileğimi kestim."

"Bunların hepsi Karan gittiği için mi oldu?"

"Beni kimsenin bilmediğini ve bir gece sana gitmem gerektiğini söyleyip gittiğimi, herkesin sana 'Lavinia diye biri yok!' Dediğini düşün..."

"Muhtemelen daha kötü olurdum..."

Baran'ın cümlesiyle Ayşıl'ın boş beşiğini izleyen gözlerimi Baran'a çevirdim. "Karan'ın hiçbir yardımını istemiyorum Baran. Demirci ailesi beni neden öldürmek istesin? Karan'la geçmişim olduğunu öğrendikleri için. Yani Karan yüzünden. Söyle gitsin."

Baran ayağa kalkıp odadan çıktı...

⛓⛓⛓

Baran evden gittiğinde güvenlik için Karan burada kalıyordu. Şu an evde sadece ikimiz vardık.

Ne yaptığımın bilinçsizliğiyle Ayşıl'ın odasından çıkıp salona girdim. Karan başını telefonundan kaldırıp yüzüme baktı. "Lavinia?"

"Hani sevdiğin kadını elinden alan adamın çocuğu senin umrunda değildi?  Hani ben seni bitirmek için Demirci ailesiyle iş birliği yapıyordum? Bak! İş birliği yaptığım aile benim kızımı kaçırdı! Kimin yüzünden? Karan Arcan!"

Siyah Gitar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin