66. "İntikam"

62 7 11
                                    

Siyah Gitar
66. Bölüm

Bir saattir salonda oturmuş Baran'ın sessizliğini izliyorum. En son aramızda geçen tartışmadan sonra sanki dokunmaya korkuyor gibiydim. Karan ise balkonda oturmuş öylece dışarıyı izliyordu.

"İyi misin Baran?"

"İyiyim. Sorun yok."

Başını geriye yaslayıp gözlerini kapattı. "Çok sıkıldım artık... Bu saçma sapan intikam oyunlarından o kadar bıktım ki defolup gidesim var."

Başımı kendine doğru çekip göğsüne yaslayacakken yüzünü buruşturdu.

"Duşa gir istersen. Sıcak su iyi gelir."

Ayağa kalkıp elini tuttum. Tuttuğum eline bakıp, "Bana kızgın değil misin?" Diye sordu.

"Sana kızgın değilim. Sana olsam olsam aşık olabilirim. Ki öyleyim de zaten. Kalk hadi."

Ayağa kalkıp banyoya doğru ilerledik. Çocuk odasının kapısını kapatıp Baran'ın peşinden girdim.

Küveti sıcak suyla doldurup banyo köpeklerinden birini döktüm.

Baran suya girip oturduğunda yüzünde rahatlamış bir ifade vardı.
Baran'ı banyoda bırakıp salona girdim.

Televizyon ünitesinin çekmecelerinden ilaçlar olan çekmeceyi açıp karıştırmaya başladım.

"Ne arıyorsun?"

"Baran'ın yaralarına sürecek krem gibi bir şey arıyorum."

Yanıma diz çöküp kutulara bakmaya başladı. Birkaç kutuya baktıktan sonra içlerinden birini bana uzattı.

"3 saat arayla sürebilirsin." Ağrı kesici olduğunu tahmin ettiğim bir ilaç kutusunu daha uzatıp. "Bu da kas ağrılarına iyi gelir. 8 saat arayla kullanabilir."

"Teşekkür ederim." Kutuları alıp yatak odasına girdim. Üzerinden çıkan kıyafetleri kirli sepetine atıp telefonumu alarak salona döndüm. Saatin kaç olduğunu umursamadan şirketin çalıştığı güvenlik firmasını aradım.

"Merhabalar, ben Aral Holding yönetim kurulu ikinci başkan Baran Turan'ın eşi Lavinia Turan. Eşim ve evim içipn güvenlik desteği istiyorum. Fatura bilgilerini bu numaraya iletebilirsiniz."

Aramayı bitirip beni izleyen Karan'a baktım. "Sorun mu var, niye öyle bakıyorsun?"

"Söz konusu Baran olunca dünyayı karşına alabilecek gibisin..."

"Alırım zaten."

"Baran'a sadece ona aşık olduğun için bu kadar önem veriyor olamazsın. Aranızda aşktan daha farklı bir şey var."

Aklıma gelen anılarla gülümsedim.

"Baran benim için yanında içimden geldiği gibi davranabildiğim güvenli bölge gibi. Sanki 1999 Gölcük depreminde evimde sallanırken o evden kaçıp toplanma alanına gitmek gibi. Bilmiyorum belki de bu hayatta Baran'dan başka ailem diyebileceğim kimsem olmadığı içindir belki de."

Siyah Gitar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin