Siyah Gitar
2. Kuple 12. BölümOrman evinin bulunduğu yerden ayrılıp Karan'ın peşime taktığı iki 'koruma'yla birlikte arabaya binip yola çıktık.
"Teşekkürler siz beni hastaneye bırakıp dönebilirsiniz."
"Maalesef Lavinia Hanım. Karan Beyin kesin talimatı var."
Sürücü koltuğundaki Kaan, diğeri ise Rüzgar'dı.
"Talimat?"
Rüzgar, "Nereye giderseniz sizinle birlikte gelmemiz gerektiğini söyledi."
Telefonumu çantamdan çıkarıp Karan'a mesaj attım.
Lavinia: Karan? (14.19)
🍫🍫: Canım? (14.20)
Lavinia: Adamlarına söyler misin peşimi bıraksınlar.
🍫🍫: Maalesef bu konu tartışmaya kapalı.
Lavinia: Niyeymiş o?
🍫🍫: Acaba Türkiye'de herkesin tanıdığı biri olduğun için olabilir mi, Psikopatın biri takılsa peşine ne olacak?
Lavinia: Ya Karan ama! Benim bunu kabul etmeyecek biri olduğumu biliyorsun ama!
🍫🍫: Canım, istersen arabayı sen kullan istersen akşama kadar sokak sokak gez. Kaan ve Rüzgar senin peşinden gelecek. Müsaadenizle hastamla ilgilenmem gerekiyor Siyah Gitar.
Lavinia: İyi. İlgilenebilirsiniz Karanlık Adam
Bluetooth ile arabaya bağlanıp gitmek istediğim konumu navigasyona girdim.
Adres Pelin'in çalıştığı mimarlık ofisiydi.Evet. O kadar manyak bir arkadaşım var ki ayrılmamak için mimarlık fakültesi bitirdi.
Ofisin önünde durduk ve ben inip Pelin'in odasına girdim. "Lavi!"
Pelin elindeki evrakları bırakıp koşarak boynuma atladı. "Ya kızım dur ya hava zaten sıcak."
"Kızım pencereden gördüm o adamlar kim arabanın içindeki?"
"Karan'ın işleri işte. Korumalarımmış güya."
Pelin masadaki dağınıklığı toplayıp çıkabileceğimizi söyledi ve birkaç dakika sonra ofisten birlikte ayrıldık.
"Kanka ne yalan söyleyeyim ben seni Baran'a yakıştıramıyordum ya. Tamam arkadaşken mükemmeldiniz ama iş evliliğe gelince pek olmadınız."
"Neden?"
Elini kalbimin üzerine koydu, "Buraya Karan'dan başkası giremedi de ondan."
"Yaşandı ve bitti. İyi ya da kötü. Konuşmaya gerek yok bence."
Hastanenin otoparkında durunca Pelin bir an afalladı. "Hastanede ne işimiz var?"
"Akşam konser var ya. Karan'a geçiş kartı vermem lazım."
Çantamdaki sanatçı yakını geçiş kartlarından birini Pelin'e verip arabadan indim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah Gitar
ChickLit"Müzik; erkeklerin yüreklerinden alev, kadınların gözlerinde yaş çıkarır." İsminin anlamı ölüm çiçeği olan Lavinia, sevgi ve ilgiden uzak geçirdiği hayatının yirmiüçüncü yaşında arkadaşı Tuna'nın yüklediği videoyla birden tüm Türkiye'nin tanıdığı bi...