65. "Mezuniyet"

77 7 9
                                    

Siyah Gitar
65. Bölüm

6 Yıl Önce

Karan'ın Anlatımıyla

°Hollanda°

Başımda deli gibi çalan alarmla uyandığımda günlerden pazar olması dışında her şey normaldi.

07.30
Mezuniyet Günü

"Bir bu eksikti gerçekten." Zar zor 5 yılda bitirdiğim tıp fakültesinin diploma töreni vardı ve bu benim pek umrumda değildi. Komodinin üzerindeki fotoğrafa baktım. Beş yıldır bu saçmalığa katlanma sebebim neredeyse her uyuyup uyandığımda gözümün önündeydi.

Üzerimi değiştirip evden çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üzerimi değiştirip evden çıktım.
Okulun bahçesine girdiğimde herkesin birbiriyle konuşup eğlenmesi buraya ait olmadığımı fazlasıyla kanıtlıyordu.

"Karan, rektör seni çağırıyordu. Gelince beni bir görsün dedi."

"Tamam gidiyorum."

Kampüse girip yönetim katına çıktım. Kapıyı çalıp içeri girdim ve koltuklardan birine oturdum. "Açıkçası derslerle pek ilgin yok gibiydi ama derecen bizi şaşırttı Karan Arcan."

"Anlayamadım?"

"Tıp fakültesi psikoloji ve kadın doğum alanlarını birincilikle bitirdiğin için tebrik ederim."

"Ben kazansam bile bitiremem düşük nottan atarlar beni okuldan Lavinia."

"Ya niye öyle diyorsun belki birinci bitireceksin."

"Fazla hayal kuruyorsun çiçeğim. Dikkat et hayal dünyasında kaybolup gitme..."

"Karan?" Kendime gelip rektörün yüzüne baktım. "Duydun mu beni?"

"Neyi hocam?"

"Yine mi o kız var kafanda senin?"

"Siz, bunu nereden biliyorsunuz?"

Gülümseyip arkasına yaslandı. "Bilmeyen mi var? Bütün fakülte biliyor seni dalgın dalgın gezdirten kızın kim olduğunu."

Telefonundan bir şeyler açıp bana doğru tuttu. "Türkiye'de öğrenci, mimarlık okuyor. İsmi Lavinia."

Duyduğum isim benim olduğum yere çivilenmeme neden oldu. "Bir de sevgilisi var galiba. İsmi Baran ne yalan söyleyeyim yakışıklı çocuk."

"Yok o değildir. Siz benzetmişsinizdir."

Rektörlük odasından çıkıp telefonumun klavyesini açıp arama motoruna girdim. Lavinia Orgun ismini yazıp çıkan ilk sosyal medya hesabına girdim. Yeşil gözlü uzun boylu esmer bir çocukla fazlasıyla fotoğraf paylaşmıştı.

Siyah Gitar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin