Siyah Gitar
2. Kuple 6. BölümOdayı inletecek düzeyde aynı anda çalan iki alarm sesiyle yataktan fırlar gibi kalktığımda Karan hâlâ uyuyordu.
Komodinin üzerine bıraktığı iki telefonunun da alarmı aynı anda çalmaya devam ediyordu ve susturmak için dört haneli bir şifre istiyordu.
"Karan sustur şunları."
"Karan diyorum!"
Kolunu tutup sarsmış olsam bile hâlâ uyanmıyordu. "Kış uykusuna yatmış mübarek ya."
En son çare dağılıp yüzünü kapatan saçlarını tutup çekiştirdim. "Ya ne yapıyorsun kızım ya."
"Bi' tane çarpacağım ağzına şimdi. Sustur şu telefonlarını."
Hayıflanarak doğruldu ve telefonları ikisine de aynı şifreyi girerek susturdu.
O yatakta yatıp telefonuyla ilgilenmeye devam ederken ben kalkıp telefonumu aldım ve balkona çıktım.Baran'ın benimle birlikteyken başka bir kadına gidebileceğine hiç ihtimal vermemiştim.
Zaten kimden ne darbe aldıysam hepsi de yapmaz dediğim kişilerdendi. Üzerinde tarihleri belirtilen fotoğraflar neredeyse dört aylık bir süreci kapsıyordu.
Ağlamak üzereyken telefonumun elimden çekilmesiyle irkildim. "Sadece kendini üzüyorsun. Bak şimdi ne yapıyoruz biliyor musun?"
"Ne yapıyoruz?"
"Ben bunları kendi telefonuma atıyorum ve senin telefonundan siliyorum. Ve sende gördükçe üzülmüyorsun."
Rehberimden kendi ismini bulup bir süre bir şeyler yaptıktan sonra bana geri verdi.
"Kendime yediremiyorum sanırım. Ya da hatayı kendimde aramam gerekiyor... Cezaevindeyken bir abla vardı."
"Cezaevi?"
"Seni vurduğum için cinayetten yargılandım. Altı ay tutuklu kaldım."
Yüzündeki şaşkınlık ifadesini anlayamıyordum. "Babamı vurduğun için dedi Baran bana?"
"Yalan söylemiş demek ki. Seni herkes öldü biliyordu Karan. Ve seni öldüren kurşunun çıktığı silah babanın olsa da üzerinde benden başka kimsenin parmak izi yoktu. Bende inkar etmedim zaten."
Bir süre durup denizi izledikten sonra devam ettim.
"O abla eşinin kendisini aldattığını öğrenince hem kocasını hem de o kadını öldürmüş. Şey demişti, aldatılan kadınlara acımıyorum. Demek ki bir şeyleri eksik etmişler ki adam başka kadınlara gitti, o gün ablaya o kadar kızmıştım ki hücreden korkmasam dövecektim. O derece yani. Galiba şimdi onu çok iyi anlıyorum..."
"Saçmalama Lavinia. Senin ne suçun var. Herkes her şeyi görüyor. Bu fotoğraflar sosyal medyada yayılırsa kimse seni suçlamayacak. Çünkü seni seven de sevmeyen de evliliğinizde senin çabanı görüyordu. Sen mi dedin Baran'a git beni aldat diye. Lütfen daha fazla düşünüp kendini üzme."
Karan daha fazla ayakta durmayıp yere oturdu. Bende bir adım önüne oturup sırtımı göğsüne yasladım.
"Bazen seni dövmek istiyorum Karan."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah Gitar
Chick-Lit"Müzik; erkeklerin yüreklerinden alev, kadınların gözlerinde yaş çıkarır." İsminin anlamı ölüm çiçeği olan Lavinia, sevgi ve ilgiden uzak geçirdiği hayatının yirmiüçüncü yaşında arkadaşı Tuna'nın yüklediği videoyla birden tüm Türkiye'nin tanıdığı bi...