Siyah Gitar
2. Kuple 11. BölümLavinia'nın Anlatımıyla
GünümüzLavinia ve Baran birlikteliği rafa kalkalı ne kadar oldu bilmiyorum. Açıkçası bilmek de istemiyorum. Sadece gösterişten uzak sıradan bir hayat istiyorum. Tıpkı şu an olduğu gibi.
Bütün günüm evde geçiyor. Karan sabah hastaneye giymek için çıkıp akşam havanın kararmasına yakın geliyor. Şimdiyse saat akşam altı civarı. Aylardan da Mayıs. Alarmı öten fırını kapatıp içindeki tepsiyi çıkardım.
Ben onlarla ilgilenirken kapı anahtarla açıldı. "Hoş geldin."
"Hoş buldum. 15 dakikaya geliyorum."
Rutinimiz hâline gelmişti Karan'ın her gün ve nöbetten sonra eve geldiğinde duşa girip kendini dezenfektana boğması.
"Elindekiler ne?" İki farklı hasta dosyasıyla gelip ıslak saçlarıyla koltuğa oturdu. "Ama Karan kaç kere söylemem gerekiyor kurut şu saçını diye."
"Unutmuşum. Hava sıcak zaten."
"Olmaz öyle şey başım ağrıyor diyorsun sonra." Yatak odasındaki kurutma makinesini aldım ve Karan'ı kapı eşiğine oturtup kurutmayı televizyonun takılı olduğu prize takıp çalıştırdım.
Elindeki kağıtlardan başka bir dilde yazılmış gibi görünen şeyler okuyordu. Ben işimi bitirince o da kalktı ve televizyon ünitesinin altındaki raylı dolabı açıp ansiklopedi benzeri birkaç kitap çıkardı. "Sorun mu var?"
"Hayır... Bugün acil girişinden bir kadını getirdiler. 24 haftalık hamile."
"Evet."
"Kadının daha önceki düşük vakasında kurtaj düzgün yapılmadığı için kalan parçalar kadını zehirlemeye başlamış. Eğer bebeği şu an alırsak yaşama ihtimali çok düşük ve annenin tekrar hamile kalma şansı neredeyse yok. Ama almazsak da doğumda anne ya da bebekten birini kaybedeceğiz."
"Peki karar vermek için ne kadar vaktin var?"
"Bu gece."
⚜
Saat gece 11'e doğru gelirken geçmiş Doktorlar dizisi tecrübeme göre Karan'a fikir vermeye çalışıyorken telefonumun birden durmaksızın titremesine daha fazla dayanamayıp bildirimlere baktım.
Baran Turan Hızlı Çıktı!
Siyah Gitar'la olan evliliğiyle adını duyuran Baran Turan'ın rüya gibi evliliğin bitişinden sonra birlikte olduğu kişiye evlilik teklif etmesi tepkilerden kaçamadı sevgili okurlar.
Haberin bu kısmı beni ilgilendirmeyen tarafıydı. Ta ki fotoğrafları görene kadar.
Ünlü müzisyenin eski eşi iç mimar Turan'ın nikahlarının yapıldığı orman evinde bu teklifi gerçekleştirmesi takipçi sayısında azalan bir grafik çizilmesine yol açtı.
"Karan,"
"Söyle çiçeğim."
"Şu senin adamlardan iki üç tanesini bana gönderebilir misin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah Gitar
Genç Kız Edebiyatı"Müzik; erkeklerin yüreklerinden alev, kadınların gözlerinde yaş çıkarır." İsminin anlamı ölüm çiçeği olan Lavinia, sevgi ve ilgiden uzak geçirdiği hayatının yirmiüçüncü yaşında arkadaşı Tuna'nın yüklediği videoyla birden tüm Türkiye'nin tanıdığı bi...