Vote: 5
Siyah Gitar
18. Bölüm(8 Hafta Sonra)
Anlamsız ve kısa süren rüyalar zincirinden alacaklı gibi çalınan kapı sesiyle ayrıldığımda daha gece saatlerini yaşıyor olmalıydık.
Benden önce yataktan kalkan Baran bana doğru "Ben bakıp geliyorum." Dedikten sonra üzerine bir tişört geçirip odadan çıktı.
Kapının açılma sesinden hemen sonra tekrar kapandığını duydum.
"Kimmiş bu saatte?" Uykulu sesimle ve kapanmak için yalvaran gözlerimle Baran'a bakan gözlerimle sorduğum soruyla bir an duraksadı.
"Ersin diye birini arıyorlarmış. Mafya tipli iki adam."
Yalan söylediğini biliyordum. "Tamam. Doğrusunu söyle şimdi. Kimmiş?"
Tişörtünü çıkarıp karşıma oturdu. "Anlamadım?"
"Yalan söylüyorsun. Kapıyı açmanla kapatman bir oldu Baran." Omuzları çöktü. "Tuna."
"Bu saatte, Ve neden?"
Kalkıp odanın ışığını açtım ve tekrar yatağa oturdum. "Bilmem. Kendini affettirmek için sanırım..."
"Baran, ben gittikten sonra ne oldu?"
"Ameliyattan çıkıp normal odaya alındıktan sonra sen Karan'ın vurulmasıyla ilgili ifade vermeye gittiğinde Tuna geldi. Seninle konuştuğunu ve Karan'la isteyerek evlendiğini öğrendiğini söyledi. Onu duyunca deliye döndüm. Bilirsin birbirimize hiç yalan söylemedik. Sonra sen hiçbir şey olmamış gibi gelince Tuna'nın söylediklerine inandım işte salak gibi... Sen odadan çıkıp gittikten sonra bıraktığın mektubu okudum. Her şey o an aklımda bir bir yerine oturdu. Sonra İlkim Hanım geldi. Senin perişan bir hâlde hastaneden çıkıp gittiğini söyledi. İstanbul'da ki komşulara haber bıraktım oraya gidersen söylesinler diye. Hastaneden taburcu olduktan sonra Barış Abiyle görüşüp müziğe bir süre ara vereceğimizi magazine uygun bir dille bildirmesini istedim. Ve senin dediğin gibi yapıp sosyal medyadan bir canlı yayın açtım ve Tuna'yla olan müzikal yolculuğumuzu bitirdiğimizi söyledim. Sonrasını zaten biliyorsun."
"Peki Tuna neden böyle bir yalan söylemiş,"
"Göya onu hep arka planda bırakmaya çalışmışız. Sana olan hislerim gerçek değil, sadece Siyah Gitar'ın sevgilisi olarak tanınıp daha fazla popülarite kazanmak içinmiş. Bana bunları söyledi. Şimdi de o şerefsizi alıp b-"
Birden duraksadı. "Hangi şerefsizi?"
"Yok. Boş ver. Uyuyalım mı? Saat daha çok erken uyanmak için."
"Baran, Tuna kiminle birlikte geldi?"
Derin bir nefes aldığında içinden 'hay ağzımın ayarını...' diye küfür ettiğinden adım gibi emindim.
"Sabah konuşalım mı? Söz veriyorum anlatacağım..."
Karşımdan kalkıp yatağa yattığında üzerine söyleyecek bir sözüm yoktu. Aynısını yapıp tekrar uyumaya çalıştığımda arkamdan sarılıp karnımda birleşen eller uykumun kalitesini arttırır nitelikteydi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah Gitar
ChickLit"Müzik; erkeklerin yüreklerinden alev, kadınların gözlerinde yaş çıkarır." İsminin anlamı ölüm çiçeği olan Lavinia, sevgi ve ilgiden uzak geçirdiği hayatının yirmiüçüncü yaşında arkadaşı Tuna'nın yüklediği videoyla birden tüm Türkiye'nin tanıdığı bi...