33. "Sokak Lambası"

154 9 12
                                    

Siyah Gitar
33. Bölüm

(Altı Yıl Önce)

-Lavinia'nın Anlatımıyla-

Korna sesi. Penceremin önünde aralıksız çalan korna sesi. Teyzem duyarsa kıyameti koparır. Üzerimdeki yorganı kenara atıp odamın perdelerini ve pencerelerini açtım. Aşağıdaki siyah araba ondan başkasına ait değildi.

Aynı anda telefonuma gelen mesaj sesleriyle şimdi 'yeter!' Diye çığlık atacaktım. Telefonumu alıp ekranına baktığımda yedi yeni mesajım vardı.

*🍫 Kişisinden 7 yeni mesaj*

Hadi uyan bakalım uykucu.

Bugün çok işimiz var.

Pencerene gelip korna çaldırtma bana uyan hadi

*Ses kaydı*

Laviniaaaa!

Dünyanın en güzel gitaristi kimmiş acaba?

Evinin önündeyim. Beş dakika içinde uyanmazsan bütün ev ahalisini uyandırırım.

"Tamam geliyorum" mesajı yazıp gönderdikten sonra üzerime yaz mevsiminde olduğumuz için rastgele bir şort ve tişört geçirdim. Çantamı da alıp odadan çıktığımda evdeki herkes hâlâ uyuyordu. Ayakkabılarımı kapı önünde giymenin ses yapacağını bildiğim için elime alıp evden çıktım. eğilip ayakkabılarımı da giydikten sonra arabaya bindim.

Siyah kot pantolonu ve siyah bol kısa kollu tişörtü, her daim düzgün siyah saçları. "Bir an uyanmayacaksın sandım." Çantamdan telefonumu çıkarırken "Karan Allah aşkına saat kaç?" Diye hayıflanıyordum.

Telefonumu bulamadığım için "Beni arar mısın. Telefonumu bulamıyorum." Dedim. Vites kolunun önünde duran bölmeyi açıp telefonunu aldı ve beni aradı. Anında çantamın arka gözünde çalmaya başlayan telefonumu çıkarıp derin bir nefes verdim. "Beni neden çikolata emojisiyle kaydettin?" Dediğinde ismi bir çikolata markasına benzediği için o şekilde kaydettiğimi söylemek yerine, "Teyzemler anlamasın diye." Demiştim.

Hafifçe gülümsedi ve sabah güneşinin vurduğu bacaklarımın üzerinde duran ellerimden birini kavrayıp parmaklarını benim parmak aralarıma geçirdi.

Yola çıktığımızda nereye gittiğimize dair hiçbir fikrim yoktu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yola çıktığımızda nereye gittiğimize dair hiçbir fikrim yoktu. "Beni sabahın yedisinde uyandırıp nereye götürüyorsunuz Karan Bey?" Dediğimde burnundan güldüğünü duyabilmiştim.

Siyah Gitar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin