Siyah Gitar
26. Bölüm-Yazarın Anlatımıyla-
Karan Arcan. Vurulduğu günden beri Hollanda'dan ayrılamamış, günlerini Lavinia'nın şikayeti üzerine aldığı ev hapsinde geçiriyordu.
Odasının kapısının çalmasıyla izlediği göl manzarasından başını çevirip "Gel!" Dedi. Odaya giren 45-50 yaşlarında esmer bir adam Karan'ın eline bir zarf verdikten sonra geri çıkacakken Karan "Bekle bir saniye." Dedi.
"Buyurun Karan Bey?"
"Sana tek bir soru soracağım ve sende doğruyu söyleyeceksin. Beni kim vurdu?"
Karşısındaki esmer adamın bakışları önüne düşüp başı öne eğildiğinde ağzını açıp "Ben vurdum." Diyememişti.
"Bilmiyorum... Balistik raporlarından da bir şey çıkmadı. Silah ruhsatsızmış. Çocuklar hâlâ araştırıyorlar."
"Bir buçuk yıl geçti Polat! Lavinia resmen o beni vuran şerefsiz yüzünden elimden kayıp gitti! Ben onun Lavinia olarak yaşadığı hayatını bitirmişken o her şeyi yeniden kurdu! O adamı bana bulup getireceksiniz. Çık şimdi!"
Karan sinirle önündeki sehpahaya bir tekme savurup siyah ceketinin cebinden telefonunu çıkardı. Sosyal medyada Siyah Gitar'dan yolculuk yayını! Haberleri kol geziyordu.
Lavinia'nın profiline girdiğinde ise hayatının ikinci büyük şokunu yaşamıştı. Lavinia'nın crop bir tişörtle aynadan çektiği fotoğrafta karnının üzerine "#23" yazılmıştı. Biraz daha aşağı indiğinde ise karnındaki bebeğin bir ultrason fotoğrafını paylaşmıştı.
Sinirle Baran'ın profilinde girdiğinde profil fotoğrafının etrafındaki renkli halkaya dokunup storysini açtı. Lavinia'nın arabada son ses müzik eşliğinde çektiği videoda hamile olduğu bariz belliydi.
"Evli, mutlu, çocuklu..." diye mırıldandı sıktığı yumrukları nedeniyle bembeyaz olmuş parmak boğumlarıyla.
Karan'ın anneannesi Nur Tekelioğlu, Baran'ın dedesi Veli Turan tarafından tecavüze uğramıştı ve bu iğrenç saldırıdan Karan'ın annesi İlkim Tekelioğlu dünyaya gelmişti. Veli Turan kendi kızını nüfusuna bile almamıştı. Arcan ve Turan aileleri arasındaki husumetin temeli Barış Aral'ın yıkılan binada kaybettiği ailesi nedeniyle açılan dava değil, bu çirkin saldırıydı.
"Sizi en hassas noktanızdan yerle bir edeceğim." Dişlerini sıkarak söylediği kelimeler yüksek tavanlı odada yok olup giderken elindeki telefonu Baran ve Lavinia'nın mutlu aile tablosuna dayanamayarak duvara fırlattı.
⛓⛓⛓⛓
-Lavinia'nın Anlatımıyla-
Gecenin bilmediğim bir vakti yataktan sıçrarcasına kalktığımda Baran yüzünü bana dönmüş uykusunun en derin evresini yaşıyordu. Telefonumu alıp saate baktığımda 04.37'yi gösteriyordu. Karnımın içinde durmaksızın hareket eden Ayşıl'ın midemi bulandırmasıyla elimle ağzımı kapatıp koşar adım banyoya girdim. Yediğim ne varsa geriye çıkarıp banyo kapısını açtığımda Baran'ı görünce bir an irkildim.
"İyi misiniz?" Bir şey demeden başımı salladım ve hâlâ yanan şöminenin yanındaki armut koltukları pencereye yaslayıp oturdum. Yanan odunların çıkardığı çıtırtı sesi ve kıvılcımları izlerken karnımın içindeki hareketlilik durmaktan öte artmıştı. Baran uykulu gözleriyle ve dağılmış saçlarıyla yanıma oturup yüzüme bakmaya başladığında ben başımı arkamdaki pencereye yaslamış derin nefesler alarak sakinleşmeye çalışıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah Gitar
ChickLit"Müzik; erkeklerin yüreklerinden alev, kadınların gözlerinde yaş çıkarır." İsminin anlamı ölüm çiçeği olan Lavinia, sevgi ve ilgiden uzak geçirdiği hayatının yirmiüçüncü yaşında arkadaşı Tuna'nın yüklediği videoyla birden tüm Türkiye'nin tanıdığı bi...