Siyah Gitar
2. Kuple 8. BölümLavinia'nın Anlatımıyla
1 Hafta Sonra1 Haftadır Çanakkale'de Karan'ın evinde kalmaya devam ediyordum. Ve bu bir haftalık süreçte gününün çoğunu sosyal medyada geçiren biri olarak telefona çok az bakıyor neredeyse hiç bakmıyordum. Karan'sa rutin hayatına devam ediyordu. Hatta öyle bir devam ediyordu ki bazen evde benim varlığımı bile unutuyordu.
Örneklemek gerekirse iki gün önce nöbet dönüşü salonun ışığı açık olduğu için eve hırsız girdiğini sanıp bana silah çekti.
Evet. Eski ve yeni sevgilim benim evde olduğumu unutup bana silah çekti.
Şimdiyse saat gece yarısı ikiye geliyor ve ben salonda oturmuş hafta içi izleyemediğim dizilerin tekrar bölümlerini izliyordum. Her ne kadar Karan her nöbetinde arayıp uyumamı söylese de ben bunu bir türlü başaramıyordum. Diziye reklam girmesiyle birlikte sosyal medyaya girip bildirimlere baktım.
Karan istikrarla bu zamana kadar attığım bütün fotoğrafları beğenmekle meşguldü. Bildirim panelinden kullanıcı adına dokunup profilini açtım ve gördüğüm görüntü istemsizce gülümsememe sebebiyet vermişti.
Paylaştığı tüm fotoğraflar açıklamasız ve siyah beyaz efektiyle atılmıştı.
Fakat üç gün önce attığı fotoğraf bunun tam tersiydi.
Fotoğraf Eylem'in bizi çektiği fotoğraflardan biriydi. Renkliydi ve altına Rodos'a gidip o kolyeleri aldığımız tarih yazılmıştı.
@karanlikadam 12.04🖤
Fotoğrafı beğenip altına belki de ilişkimiz olduğunu ortaya çıkarabilecek yorumu attım.
@laviniaorgun ❤❤
Sadece iki kırmızı kalp emojisi ve ardı arkası kesilmeyen bildirim trafiği. Yorumu attıktan birkaç dakika sonra geniş kapsamlı bir magazin sayfası bunun haberini yapmıştı bile.
Siyah Gitar'dan Kafa Karıştıran Yorum!
Geçtiğimiz günlerde çok severek evlendiği eşi Baran Turan'dan sessiz sedasız boşanan Siyah Gitar, birlikte sahne aldığı Karanlık Adam'ın kendisiyle birlikle poz verdiği bir fotoğrafı paylaşması üzerine yaptığı yorum kulislerde pek çok fısıltıya neden oldu. Konunun taraflarından henüz bir açıklama gelmezken ikilinin kendi hesaplarından farklı zamanlarda attıkları storylerde birbirleriyle benzer kolyeler takmaları da dikkatlerden kaçmadı sevgili okurlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah Gitar
ChickLit"Müzik; erkeklerin yüreklerinden alev, kadınların gözlerinde yaş çıkarır." İsminin anlamı ölüm çiçeği olan Lavinia, sevgi ve ilgiden uzak geçirdiği hayatının yirmiüçüncü yaşında arkadaşı Tuna'nın yüklediği videoyla birden tüm Türkiye'nin tanıdığı bi...