Siyah Gitar
48. Bölüm(İki Ay Sonra)
"Ayşıl, hadi canım bak geç kalacaksın"
"Tamam geliyorum."
Aynada saçlarımı toplarken Baran arkamdan sarıldı. "Siz iyisiniz değil mi? İstersen konseri erteleyebilirim..."
Fazla olmasa da hafiften belirginleşmeye başlayan karnımda duran ellerinin üzerinde benim ellerim duruyordu. "İyiyiz. Siyah Gitar olmak bana daha iyi geliyor. Evde oturmayı sevmiyorum."
"Eylem aradı sabah. Gelinlik bakmaya gidecekmiş sanırım. Lavi gelsin birlikte bakalım diyor."
Gülme komşuna gelir başına lafı vardır ya. O kadar doğruydu ki. Evlendiğimde hamile olduğum için benimle dalga geçen Eylem şu an iki aylık hamileydi. Aramızda en fazla beş haftalık bir fark vardı. "Evlendiğimizde hamileyim diye benimle dalga geçmişti hatırlıyor musun?"
"Evet."
"Eylem hamile. İki aylık. Beş hafta filan var aramızda."
"Ciddi misin sen?"
Telefonumu alıp bana gönderdiği ultrason fotoğrafını açtım. "Ersel biliyor mu?"
"Bilse bana söylerdi. Muhtemelen hayır."
Aramızda şakalaşıp Ayşıl'la birlikte evden ayrıldıktan sonra arabada Baran'a "Baran beni hastaneye bırakabilir misin? Doktora bir kaç şey sormam gerekiyor."
"Bir sorun yok değil mi?"
"Yok yok iyiyiz. Sadece çalışmamda herhangi bir sorun olur mu diye soracağım."
"Tamam."
Baran beni hastaneye bıraktıktan sonra içeri girdim. Karan'la neredeyse evden ayrıldığından beri görüşmemiştik. Açıkçası görüşmeye değer bir sebebim yoktu.
Ama akşamki konser için haber vermem gerekiyordu.
Doktorla konuşup odasından çıktıktan sonra danışmaya Karan'ı soracakken asansörden gülerek başka bir kadın doktorla birlikte çıktığını gördüm. Aralarındaki muhabbet her neyse fazlasıyla yoğun görünüyordu.
Beni görür görmez gülüşü yüzünde solup gittiğinde yanındaki doktorun koluna dokunup yanından uzaklaştı.
Karan bana doğru gelirken ben arkamı dönüp hastanenin kapısına doğru ilerledim. "Lavinia!"
Kapıdan çıktıktan bir iki adım sonra bana yetişti. "Bir şey mi oldu?"
"Hayır. Doktoruma sormam gereken bir kaç şey vardı. Bir de seninle bir şey konuşmam gerekiyordu ama pek müsait değilsin anladığım kadarıyla."
"Müsaitim Lavinia. Söyler misin ne oldu?"
"Akşam ki konseri unutma diye söylemeye geldim. Bu kadar."
"Eve gidiyorsan ben bırakayım. Hava sıcak yürüme boşuna."
"Hayır eve gitmiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah Gitar
ChickLit"Müzik; erkeklerin yüreklerinden alev, kadınların gözlerinde yaş çıkarır." İsminin anlamı ölüm çiçeği olan Lavinia, sevgi ve ilgiden uzak geçirdiği hayatının yirmiüçüncü yaşında arkadaşı Tuna'nın yüklediği videoyla birden tüm Türkiye'nin tanıdığı bi...