Telefonumun çalması ile arayana baktım. Patron mu?
Telefonu açıp kulağıma götürdüm. "Efendim, patron."
"Yeni bir hedefin var." deyince "Ama ben Türkiye'de değilim. Tatildeyim." dedim.
"Los Angeles'te olduğunu biliyorum. Hedefin de orada olduğu için görevi sen alıyorsun." diyen patron ile derin nefes verdim.
"Hedefim kim?" diye sordum.
"Dosyasını sana atıyorum. Dikkatli ol." diyerek telefonu kapatması ile şaşırmadım değil.
Sadece görevi söyleyip telefonu kapatırdı. Bu sefer niye dikkatli ol demişti?
Uzandığım otel odamdaki yataktan kalktım ve yan taraftaki bilgisayarımı alıp açtım.
Ben Begüm Topçu. Yirmi altı yaşında, babamdan devraldığım işleri yürütüyorum.
Aslında babamdan zorla aldığım işleri yürütüyorum. Babam şirket yönetiminde başarısızlık ile karşılaşınca işleri bana devretmesini mecburiyet haline getirdim.
Hem babamın batırdığı şirketi yükselttim hem de yeraltındaki işleri ben aldım.
Herkes beni babasının şirketini kurtarıp başa geçen başarılı, genç bir kız olarak görüyor.
Kimse bilmiyor ki para uğruna adam öldüren birisiyim.
Aslında para ihtiyacım yoktu ama birini öldürdüğümde aldığım o haz... Tekrar tatmaya layık bir his.
Birinden üstün, güçlü olduğunu bilmek insanı yüce hissettiriyordu.
Öldürdüğün o bedeni gördüğünde nasıl sana karşı aciz olduğunu bilmek başkalarını da öldürme arzusunu tetikliyordu.
Patronun gönderdiği dosyayı açtığımda karşıma hedefim hakkında birçok bilgi çıktı.
"Uzay Karaay"
İsmi tanıdık geliyordu. Telefonumu alıp internette ismini araştırdım.
Ah, tabii! Karaay şirketinin başkanıydı!
Telefonu kapatıp geri bilgisayara döndüm ve dosyayı okumaya başladım.
Bir şirket başkanına göre koruma sayısı fazlaydı.
Dosyanın sonuna konulan notu okumaya başladım.
"Katilin sen olduğunu kimse bilmesin, şüphelenmesin bile. Hedefine dost olarak yaklaş ve çok ses çıkarmayacak şekilde öldür."
"Öyle öldürmek kolaydı, zaten!" diye söylenmeye başladım.
Yataktan kalktım ve bilgisayarımı kapatıp kenara koydum.
Dosyada yazana göre Uzay Karaay burada bir bara gitmeyi oldukça seviyor.
Bu gece o barı ziyaret etsem fena olmaz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hedef
ChickLitÖldürmesi için hedef gösterilen adama yakınlaşırken bilmediği bir şey var... Kendisi de bir hedef...