"Geç olmadan eve gidelim mi?" diye soran Uzay'a "Hastanede dinlenmen lazım. Öyle eve falan gidemeyiz." dedim.
"Bizi öldürmek için harekete geçerlerse diye korkuyorum." dedi.
"Korkuyor musun? Ben de seni cesur bir şey sanardım." dedim.
Uzay bu dediğime gülümserken "Korkum senin yara alman. Ben zaten vuruldum." deyince dalgaya vurarak "Bana aşık mı oldun?" diye sordum.
"Çok." diyerek gözlerimin içine bakması ile "Sana bir sır vereyim mi?" diye sordum.
"Ver." diyen Uzay'a "Boşanacağız. Yani bana fazla bağlanma." dedim.
Uzay dirseğini yastığa dayadı ve elini çenesinin altına alırken "Boşanmasak mı? Yakıştık gibi." dedi.
Tebessüm ederek elimi Uzay'ın yanağına götürdüm ve hafifçe okşamaya başladım.
Uzay şaşkınlıkla bana bakarken yanağını okşadığım elimle orta parmak çektim ve "Bir adamla hayatımı paylaşacak kadar aptal değilim." dedim.
Merakla "Niye, ne var bunda?" diye sordu.
"Özgürlüğü seviyorum. İstersem geceler boyu dışarıda takılırım, kafama eser tatile çıkarım ve kimseye haber vermem. Yalnızlığımı da seviyorum." dedim.
"Peki ya bir adam sana aşık olursa, ne yaparsın?" diye sordu.
"Ona nah çekerim ve yalnız başıma eğlenmeye devam ederim. Hayatın tadı böyle çıkıyor." dedim.
"Tamam, son bir sorum daha var." diyen Uzay'a "Sor da rahatla." dedim.
"Başka herifler ile de yakınlaştığını söylemiştin." demesi ile gülerek "Yatakta kötüsün dediğim zaman." dedim.
Uzay bu dediğim ile zoraki bir halde gülerken "Madem öyle erkek arkadaş istemiyorsun niye birileri ile yattın?" diye sordu.
"Siz erkekler buna nasıl ihtiyaç diyorsanız bizde de öyle." dedim.
Uzay bir anda "Sen benim ilkimdin. Ben, senin bildiğin erkeklerden değilim. Öyle her kadın ile yatmam." deyince kendimi tutamayıp kahkaha attım.
Uzay bana anlayamayarak bakınca "Bunun bir önemi yok ama sen benim ilkimdin ve yattığımız kısımları hatırlamıyorum." dedim.
"Yani yatakta iyi olabilirim!" diye bağıran Uzay'a "Yat, uyu." dedim.
Uzay bana çapkınca sırıtırken "Yatakta nasıl olduğumu öğrenmek için benimle seks yapar mısın?" diye sorunca onu onaylamazca baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hedef
ChickLitÖldürmesi için hedef gösterilen adama yakınlaşırken bilmediği bir şey var... Kendisi de bir hedef...